امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37593 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز احداث پهلوگاه تاکسیرانی خط 6 مترو در منطقه15

خبرایران: محمدی شهردار منطقه۱۵ از احداث پهلوگاه تاکسیرانی برای مسافران خط 6 مترو خبر داد.
آغاز احداث پهلوگاه تاکسیرانی خط 6 مترو در منطقه15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی در مراسم کلنگ زنی از این مرکز خدمات رسانی گفت: با توجه به آغاز به کار خط 6 مترو از ابتدای سال جدید، تمهیدات لازم را برای سهولت دسترسی مسافرانی که از این خط استفاده می کنند، پیش بینی کرده ایم.

وی در ادامه به ساخت پهلوگاه در ایستگاه بعثت منطقه 15 اشاره کرد و افزود : این مرکز تا پايان سال آماده بهره برداری می شود تا شهروندان بتوانند به راحتی به خطوط مترو دسترسی پیدا کنند.

محمدی با اشاره به اینکه با بهره برداری از خط 6 مترو برای اولین بار شهروندان منطقه 15 از مترو بهره مند می شوند، اظهار داشت: با اضافه شدن این خط، سرانه حمل و نقل عمومی منطقه افزایش می یابد و شهروندان با استفاده از آن به راحتی می توانند به همه خطوط ریلی شهر تهران متصل شوند.

به گفته شهردار منطقه ترمینال بزرگتری جنب بازار میوه و تره بار بعثت پیش بینی شده که در حال حاضر کارگاه خط 6 است و پس از تحویل به منطقه15 عملیات ساخت آن نیز آغاز می شود.

بنابراین گزارش، پهلوگاه تاکسیرانی جدید در غرب به شرق اتوبان بعثت، جنب ایستگاه خط 6 قرار دارد، که امروز عملیات ساخت آن آغاز شده و قبل از افتتاح خط 6 مترو به بهره برداری می رسد.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب