امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37569 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

میکائیل شهرستانی «هزار افسان» را به رادیو نمایش آورد

خبرایران: از اول اسفند ماه ، شنونده سریال جدید رادیویی «هزار افسان» به کارگردانی : میکائیل شهرستانی از رادیو نمایش باشید.
میکائیل شهرستانی «هزار افسان» را به رادیو نمایش آورد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال توسط سمیرا عباسی شکوهی بر اساس داستان های هزار و یک شب به نگارش و تنظیم در آمده و نخستین نمایش سی صد قسمتی در رادیو است که تولید آن نزدیک به دو سال طول کشید و با نقش آفرینی بیش از 50 هنرپیشه در رادیو نمایش تولید شده است .

 در این سریال رادیویی هنرمندانی چون: مهین نثری، فریبا طاهری، شهریار حمزیان، ماندانا محسنی، راضیه مومیوند، محمد رضا علی ، مژگان عظیمی، بهرام سروری نژاد، محمد پورحسن، محمد یگانه ، عباس توفیقی، حمید یزدانی، علی زرینی، عبدالعلی کمالی، عباس شادروان، بهادر ابراهیمی، سعید سلطانی ، اسماعیل بختیاری، امین بختیاری و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

هزارافسان به تهیه کنندگی : محمدمهاجر،صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکتوری: نرگس موسی پور هر روز ساعت 21:00 از رادیو نمایش پخش می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب