امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37564 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با مشارکت انجمن اورولوژی ایران

همایش تخصصی سلامت مردان در شمال تهران برگزار می شود

خبرایران: همایش تخصصی سلامت مردان با هدف آموزش موثر جهت پیشگیری و ارایه راهکارهای درمانی و ارتقای کیفیت زندگی آنها به مناسبت هفته سلامت مردان در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.
همایش تخصصی سلامت مردان در شمال تهران برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سودابه سوداگر مدیر اداره سلامت شهرداری این  منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در دومین روز از هفته ملی سلامت مردان با شعار " نقش مستقیم و غیر مستقیم فعالیت جسمانی در پیشگیری و درمان بیماری های غیر واگیر ، واگیر ، سلامت روانی و اجتماعی ، اداره سلامت شهرداری منطقه یک با مشارکت انجمن اورولوژی ایران همایش تخصصی سلامت مردان را  با سخنرانی پزشک متخصص پنجشنبه ساعت 10 الی 12 در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برای عموم شهروندان برگزار می کند.
وی گفت: در هفته سلامت مردان که از اول الی 7 اسفند ماه با شعار " مردان فعال تر ، مردان سالم تر" در حال برگزاری است جامعه مردان محلات شهر تهران و خانواده های آنان مخاطب قرار گرفته است .
سوداگر ضمن تاکید بر نقش تحرک و فعالیت بدنی در سلامت جامعه مردان ، ارایه آموزش های تخصصی متناسب با روز شمار هفته، غربالگری های قند خون و فشار خون و اطلاع رسانی  به منظور بهبود فعالیت جسمانی گروه مردان و.... را از جمله برنامه های خانه های سلامت محلات منطقه یک در این هفته عنوان نمود.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب