امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37444 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قرعه کشی هشتواره پایانه‌های فروشگاهی بانک گردشگری برگزار شد.

خبرایران: قرعه کشی هشتواره پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری روز چهارشنبه 24 بهمن ماه در غرفه بانک گردشگری در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران برگزار شد.
قرعه کشی هشتواره پایانه‌های فروشگاهی بانک گردشگری برگزار شد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک گردشگری این جشنواره که با هدف تقویت و بهبود عملکرد مشتریان دارای پایانه های فروشگاهی متصل به حسابهای بانک با نام "هشتواره پایانه های فروشگاهی" از تاریخ 20 تیرماه 97 الی 31 شهریور 97 برگزار شد؛ مشتمل بر مشتریان فعلی بانک و مشتریان جدیدی بود که طی دوره مذکور از بانک گردشگری پایانه های فروشگاهی دریافت کرده بودند.
این گزارش حاکی است جوایز این جشنواره شامل یک دستگاه خودرو ساندرو استپ وی، 8 بسته سفر به ارزش 100 میلیون ریال برای مشتریان طلایی، 88 جایزه نقدی 20 میلیون ریالی برای مشتریان نقره ای و 888 جایزه نقدی 2 میلیون ریالی برای مشتریان برنزی بود که دراین قرعه کشی برندگان آن مشخص شدند و جایزه خود را دریافت نمودند.
گفتنی است بانک گردشگری با رویکرد خدمات‌رسانی مناسب به مشتریان، گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تقویت امر مشتری مداری تاکنون جشنواره‌های مختلفی را برگزار کرده است که جشنواره هشتواره پایانه‌های فروشگاهی بانک گردشگری نیز در همین راستا اجرایی و برگزار شد.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب