امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3740 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور وزیر ارشاد؛

اختتامیه یادواره «طلوع خرداد» ۱۹ خرداد برگزار می‌شود

اختتامیه دومین یادواره فرهنگی و هنری «طلوع خرداد» عصر روز دوشنبه ۱۹ خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیشوای ورامین برگزار می‌شود.
اختتامیه یادواره «طلوع خرداد» ۱۹ خرداد برگزار می‌شود

به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومی دومین یادواره فرهنگی و هنری «طلوع خرداد»، اختتامیه این دوره از یادواره، دوشنبه 19 خرداد ساعت 17 در سالن اجتماعات هلال احمر پیشوای ورامین برگزار می شود.
در این مراسم با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان بخش های مختلف این یادواره با اهدای لوح تقدیر، تندیس یادواره و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد.
این گزارش حاکی است دومین یادواره فرهنگی و هنری «طلوع خرداد» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حمایت معاونت هنری ارشاد و مشارکت ستاد بزرگداشت یوم‌الله 15 خرداد شهرستان پیشوا در رشته های نمایشی، هنرهای تجسمی و خوشنویسی و ادبی از 15 تا 19 خرداد در ورامین، پیشوا، قرچک و تهران در حال برگزاری است.
یادآور می‌شود، دبیری این یادواره را که به مناسبت بزرگداشت پنجاه و یکمین سالروز یوم‌الله 15 خرداد برگزار می‌شود، برزین ضرغامی به عهده دارد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب