امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37367 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فروش فوری خودرو، ۳۰ دقیقه‌ای به پول نقد برسید

خبرایران: همه‌ ما مواقعی را در زندگیمان پشت سر گذاشته و یا پیش رو داریم که نیاز فوری به پول نقد داشته و برای خارج شدن از این بحران به فکر دریافت وام فوری از بانک، فروش طلا و جواهرات، املاک و یا فروش فوری خودرو زیر پایمان افتاده‌ایم.
فروش فوری خودرو، ۳۰ دقیقه‌ای به پول نقد برسید

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام همراه مکانیک، برای دریافت وام بانکی، در بهترین حالت، اگر آشنا و مدارک لازم و غیره را داشته باشیم، باز هم باید چندین هفته در لیست انتظار صبر کنیم. طلا و جواهر هم اگر موجود باشد گزینه خوبی است، اما فروش املاک به دلیل قدرت نقدشوندگی پایین، نیاز ما را به سرعت رفع نمی‌کند. راه حل آخر، فروش فوری خودرو است که آن هم چندان آسان نیست. در این شرایط، برای تبدیل هرچه سریع‌تر خودرو به پول نقد می‌بایست طرف حساب دلالان بی‌انصافی شویم که برای حداکثرسازی سود خود پایین‌ترین قیمت ممکن را پیشنهاد می‌دهند. ما سعی داریم بهینه‌ترین روش فروش فوری خودرو را به شما معرفی کنیم.

روش‌های مختلف فروش فوری خودرو

اگر سری به آگهی‌های روزنامه بزنید با تبلیغاتی تحت عنوان "در لحظه وام بگیرید" مواجه می‌شوید. برخی از این تبلیغات در واقع دلالانی هستند که در ابتدا مبلغ قابل توجهی را برای شروع فرایند دریافت وام درخواست می‌کنند و در انتها شما را به یک نمایشگاه خودرو وصل می‌کنند. این نمایشگاه‌ها، خودرو را به عنوان وثیقه پرداخت پول از شما خریداری می‌کنند، قولنامه می‌نویسند، سند خودرو را به نام خودشان ثبت می‌کنند، مقداری پول که معمولاً نصف قیمت خودرو است را به شما می‌دهند و بعد دوباره همان خودرو را با سودهایی که بیش از پنج برابر سود بانکی است در قالب اقساط به شما می‌فروشند. به عنوان مثال اگر این نمایشگاه‌ها به شما ۵۰ میلیون پول نقد بدهند در طول یکسال نزدیک ۷۰ میلیون بازپرداخت می‌گیرند.

راه حل دوم مراجعه به بازارهای هفتگی خرید و فروش خودرو دست دوم، همچون چیتگر، دوران، عبدل آباد و … است که باید ریسک فروش فوری خودرو و معامله با دلالان با قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی را به جان بخرید. این دلالان بدون توجه به وضعیت ظاهری و فنی خودرو شما، پس از بررسی، به صورت کاملاً ناعادلانه مبلغی بسیار پایین را به شما پیشنهاد می‌دهند.

البته ذکر این نکته ضروری است که قطعاً در فروش فوری، قیمت خودرو پایین‌تر از زمانی است که شما با صرف وقت به این امر اقدام می‌کنید و باید ضرر کاهش قیمت را به بهای دسترسی سریع به پول، به جان بخرید؛ اما این ضرر باید عادلانه و منصفانه بوده و رضایت هر دو طرف معامله را به همراه داشته باشد.

فروش فوری خودرو تنها در ۳۰ دقیقه

شرکت همراه مکانیک این امکان را برای شما فراهم کرده تا در کمتر از ۳۰ دقیقه خودرو خودتان رو با قیمت منصفانه و به صورت قطعی بفروشید. فرایند فروش فوری خودرو در همراه مکانیک به این صورت است:

به وب سایت همراه مکانیک به نشانی hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

اطلاعات تماس و مشخصات خودروی خود را ثبت کنید.

کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس گرفته و زمان کارشناسی را هماهنگ می‌کنند.

کارشناسان همراه مکانیک در محل حاضر می‌شوند و خودرو به صورت رایگان کارشناسی می‌کنند.

پیشنهاد قیمتی منصفانه به شما ارائه می‌شود.

در صورت رضایت، قولنامه خودرو بسته شده و مراحل قانونی تعویض پلاک صورت می‌گیرد.

از مزایای فروش فوری خودرو به همراه مکانیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بالاترین قیمت پیشنهادی خودرو

پرداخت آنی وجه خودرو به صورت نقدی

تعویض پلاک قطعی و معامله بدون ریسک حقوقی

فروش خودرو تنها با یک بازدید و کارشناسی رایگان

با استفاده از خدمت فروش فوری همراه مکانیک، ریسک فروش فوری خودرو را به حداقل کاهش داده، خودروی خود را در کمترین زمان و به بهترین قیمت به فروش رسانده و نیاز خود به دریافت آنی پول نقد را با آرامش خاطر مرتفع می‌کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب