امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3731 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علیرضا منصوریان؛

کی‌روش نمی‌خواهد دستش رو شود

علیرضا منصوریان بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت: اختلاف زیادی با نیجریه و بوسنی نداریم و اگر از بازی اول امتیاز بگیریم کار برای آرژانتین هم سخت می‌شود.
کی‌روش نمی‌خواهد دستش رو شود

به گزارش خبرایران، علیرضا منصوریان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران با حضور در برنامه ورزش و مردم در پاسخ به این سوال که تیم‌ملی در جام جهانی 1998 فرانسه بهتر بود یا تیم‌ملی 2014 در جام جهانی برزیل بیان داشت: فکر می‌کنم این دو تیم قابل قیاس نباشند چراکه آن نسل 98 کلکسیونی از بهترین‌های فوتبال ایران بودند که مایلی‌کهن در یک انقلاب فوتبالی این تیم را از سال 96 کنار هم چید و بازیکنان همدیگر را خیلی خوب می‌شناختند. وقتی هم که ایویچ آمد حرف منطقی‌ای هم زد که بازیکنان ایرانی وقتی توپ دارند بهترین بازیکنان هستند اما وقتی بدون توپ هستند بسیار ضعیف ظاهر می‌شوند. ما در اردوی بروجرد 6 ماه بدنسازی فشرده انجام دادیم و وقتی من یک روز به ایویچ گفتم چرا 35 بازیکن دعوت کردی او گفت بعد از این اردو کسانی که باید در اردو بمانند می‌مانند و نیازی به خط زدن کسی ندارم. ایویچ می‌گفت باید بمیری تا از اردو خارج شوی!

وی افزود: البته الان شرایط و امکانات متفاوت است و فکر می‌کنم به دلیل فشردگی زیاد لیگ دوره آماده‌سازی تیم‌ملی کمتر از زمان ما بود. البته خیلی‌ها از کم بودن بازی‌های دوستانه حرف می‌زنند که شاید در نگاه عامه مردم یک نقطه منفی باشد اما من چون 3 سال با کی‌روش کار کردم می‌دانم که او نمی‌خواهد دستش رو شود. ما در جام جهانی با همان سیستمی بازی می‌کنیم که مقابل کره‌جنوبی بازی کردیم و در بازی‌های دوستانه تیم‌ملی هم دیدیم که راه نفوذ به دفاع را خیلی خوب می‌بندیم. ما اگر بازی‌های دوستانه بزرگ انجام می‌دادیم دستمان قطعا رو می‌شد.

سرمربی تیم‌فوتبال نفت تهران درخصوص رقبای تیم‌ملی در جام جهانی هم اظهار داشت: ما حریف آسانی نداریم و فقط باید در شروع بازی‌ها مقابل نیجریه خوب ظاهر شویم و هر کاری که قرار است برای تیم‌ملی انجام دهیم برای آن بازی رو کنیم چراکه بازی اول بسیار مهم است و اگر بتوانیم در این بازی به امتیاز برسیم شرایط حتی برای آرژانتین هم سخت می‌شود. بازی با نیجریه کلید ما در جام جهانی است و برخلاف خیلی‌ها که می‌گویند این تیم قدرتی است من می‌گویم نیجریه در عقب زمین مشکل دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب