امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37133 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طی مراسمی رسمی در هتل استقلال تهران؛

آریزو 6 رونمایی شد/ ستار ششم چری 289 میلیون و 700 هزار تومان قیمت گذاری شد

خبرایران: شرکت مدیران خودرو در روز سه شنبه مورخ 9 بهمن 1397 طی مراسمی در هتل پارسیان استقلال تهران به صورت رسمی از آریزو 6 رونمایی کرد.
آریزو 6 رونمایی شد/ ستار ششم چری 289 میلیون و 700 هزار تومان قیمت گذاری شد

به گزارش خبرنگار خبرایران، شرکت مدیران خودرو در روز سه شنبه مورخ 9 بهمن 1397 طی مراسمی در هتل پارسیان استقلال تهران  به صورت رسمی از آریزو 6 رونمایی کرد.

این محصول که به عنوان یک سدان خانوادگی سایز متوسط و لوکس در کشور چشم بادامی ها با نام آریزو GX شناخته می شود، در حای در کشور رونمایی شده که به دلیل ممنوعت واردات خودرو و نبود رقیب چینی دیگر در این رده، از شرایط خوبی برای استقبال مشتریان برخوردار است.

بر اساس اعلام رسمی شرکت مدیران خودرو قیمت این محصول در بازار ایران معادل 289 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود. همچنین خریداران این خودرو از گارانتی 5 ساله و2 سال سرویس دوره ای رایگان نیز بهره خواهند برد.

در نشست خبری پیش از رونمایی این محصول، مهندس شریعت رئیس هیئت مدیره مدیران خودرو در جمع خبرنگاران گفت : شرایط صنعت خودرو کشور بسیار سخت است اما مدیران خودرو با به واسطه حضور 15 ساله چری در ایران و تجربه همکاری مشترک، از بحران های پیش رو عبور خواهد کرد.

همچنین آقای شو، معاونت فروش مدیران خودرونیز با اشاره به اهمیت بازار ایران برای شرکت چری گفت : بازار ایران همواره رکود و رونق های فراوانی داشته اما ما هیچ وقت بازار ایران را ترک نکرده و نخواهیم کرد. در این سالها 400 هزار مشتری را جذب محصولات خود کرده ایم و با وجود شرایط تحریم، همچنان در بازار ایران پیشروی خواهیم کرد و خواهیم ماند.

در آریزو 6 نیز از پلت فرم آریزو5 استفاده شده و زبان طراحی این خودرو نیز با برادر کوچکتر خود مشابه است. همچنین آریزو 6 از یک  پیشرانه 1٫5 لیتری توربو با 147 اسب بخار که می تواند گشتاور 210 نیوتون متر را تولید کند، بهره می برد. چری برای آریزو 6 از جعبه دنده ای CVT استفاده کرده که این گیربکس در حالت تیپ ترونیک می تواند یک جعبه دنده ی اتوماتیک 9 سرعته باشد.شتاب صفر تا 100 آریزو6 معادل 9٫2 ثانیه خواهد بود.

از امکانات و آپشن های این خودرو که از تریم داخلی چرم برخوردار است می توان به رینگ های 17 اینچی، چراغ روشنایی در روز، 6 کیسه هوای 10 نقطه ای، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، حالت های رانندگی اسپرت و عادی، کامپیوتر سفر، صفحه آمپر آنالوگ و دیجیتال، روکش چرمی صندلی ها و غربیلک فرمان، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS ، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، سیستم رهیاب ماهواره ای، سیستم تهویه دیجیتال دستی، دریچه تهویه عقب، نمایشگر 9 اینچی، سنسور پارک برقی و نور، و سانروف اشاره کرد

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب