امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37117 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اوج هیجان در جام حذفی اسپانیا؛

رئال و بارسا در ال کلاسیکو نیمه نهایی کوپا دل ری

خبرایران: قرعه کشی مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری امروز در ورزشگاه اختصاصی رئال بتیس "بنتیو ویا مارین"، انجام شد و رئال و بارسا، برگزار کننده حساس ترین بازی این مرحله خواهند بود.
رئال و بارسا در ال کلاسیکو نیمه نهایی کوپا دل ری

به گزارش خبرایران، شب گذشته با دیدار جیرونا و رئال مادرید، مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری نیز به اتمام رسید.

سه شنبه شب والنسیا با پیروزی 3-1 بر ختافه به عنوان اولین تیم راهی نیمه نهایی شد و چهارشنبه شب نیز بارسا با برتری 6-1  بر سویا و بتیس با پیروزی 3-1 بر اسپانیول توانسته بودند به نیمه نهایی راه یابند. سرانجام با پیروزی 1-3 رئال در زمین جیرونا و برتری 7-3 این تیم در مجموع دو بازی، کهکشانی ها چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی شدند.

بارسلونا، رئال مادرید، رئال بتیس و والنسیا در نیمه نهایی حاضر هستند و باید دید ترتیب قرعه کشی چگونه خواهد بود. احتمال برخورد رئال و بارسا در این مرحله باعث شده تا قرعه کشی حساس تر و جذاب تر از چند سال گذشته باشد.

آخرین بار رئال و بارسا در سال 2013 بود که در نیمه نهایی به یکدیگر برخورد کردند و رئال 4-2 در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد.

بازی های دور رفت، چهارشنبه هفته جاری و بازی های برگشت سه هفته بعد برگزار خواهند شد. دیدار نهایی نیز 4 خرداد در ورزشگاه بنیتو ویامارین شهر سویل برگزار خواهد شد.

 

رئال بتیس - والنسیا

بارسلونا - رئال مادرید

لازم به ذکر است که بتیس و بارسا در بازی رفت میزبان خواهند بود. ال کلاسیکوی نوکمپ، چهارشنبه همین هفته ساعت 24 و بتیس والنسیا نیز ساعت 22 برگزار می شود. بازی های برگشت نیز چهارشنبه سه هفته بعد پیش بینی شده است.

نکته جالب، برگزاری سه ال کلاسیکو در یک ماه پیش رو خواهد بود. ابتدا 17 بهمن یعنی چهارشنبه همین هفته، بازی رفت دو تیم در نیمه نهایی کوپا دل ری؛ سپس هشت اسفند بازی برگشت دو تیم در کوپا دل ری و در نهایت 11 اسفند بازی برگشت دو تیم در لالیگا. رئال به فاصله 3 روز دو بار در برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود. رئال پس از این دو بازی سنگین باید در خانه خود بازی برگشت مقابل آژاکس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند که نشان از روزهای سخت پیش روی کهکشانی ها دارد.

 

 

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب