امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3704 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مديرعامل بانک پارسيان اعلام کرد؛

بهترين ها را براي مشتريان گرانقدر مهيا مي سازيم

دکتر علی ديواندري در مراسم معارفه مديرعامل گروه مالي پارسيان گفت: با هماهنگي و انسجام گروه مالي پارسيان، بهترين ها را براي مشتريان گرانقدر مهيا مي سازيم.
بهترين ها را براي مشتريان گرانقدر مهيا مي سازيم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک پارسیان، در مراسمي با حضور دکتر علی ديواندري مديرعامل بانک پارسيان، مديران شرکت هاي گروه مالي و اعضاي هيات مديره و هيات عامل بانک ،آقاي حميدرضا رفيعي به سمت مديرعامل گروه مالي پارسيان منصوب شد.

در اين مراسم دکترديواندري ضمن تاکيد براهميت سرمايه گذاري در رشد اقتصادي کشور بيان داشت: هدف ما در گروه مالي پارسيان ايجاد روحيه هم افزايي در ميان همه گروه است. ما مي توانيم با شناخت صحيح از جامعه مشتريان خود و نيازسنجي خواسته هاي ايشان در مسير خدمت رساني به آنها بوسيله هماهنگي و انسجام گروه مالي، برنامه ريزي کنيم و بهترين ها را براي مشتريان گرانقدر خود مهيا سازيم. دراين راستا باکمک و مطالعه بخش طرح وبرنامه بانک، به زودي در قالب اجراي برنامه اي مدون، اين امکان را فراهم مي آوريم که مشتريان بانک براي دريافت انواع سرويس ها به سمت شرکتهاي گروه مالي پارسيان سوق يافته و شرکتها نيز بسته به نياز مشتريان، خدمات متنوعي راهمچون ليزينگ و بيمه و خدمات ارزي و.... به آنها ارائه دهند.

ايشان با بيان اينکه براي اعتلاي هرچه بيشتر نام بانک پارسيان که قلب همه همکاران و مديران براي آن مي طپد، لازم است با هم افزايي هرچه بيشتري در قالب هولدينگ بزرگ مالي پارسيان، درجهت آينده اي درخشان ترگام برداريم. وي همچنين خاطرنشان کرد: من آماده هستم با کمک اعضا هيئت مديره بانک به همه مديران شرکتها از جمله مدير عامل گروه مالي پارسيان جناب آقاي رفيعي که سوابق و تجربه درخشاني دارند کمک کنيم تا شرکت هاي سرمايه گذاري در کنار شرکت هايي که در حوزه آي.تي و نيز شرکت هايي که در زمينه مالي فعاليت مي کنند بيش از پيش به جلو بروند و همه با هم همکاري هاي تنگاتنگي داشته تا موضوع بسيار مهم وصول مطالبات را به سرعت حل کنيم.

درخاتمه دکترديواندري ابرازاميدواري کرد که با وجود فرد مجرب و کارآزموده اي چون آقاي رفيعي بتوانيم بيش از پيش به اهداف گروه مالي دست يابيم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب