امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37023 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملّی ایران از شعب رباط کریم و نسیم شهر

خبرایران: مدیر عامل بانک ملّی ایران صبح امروز به صورت سرزده از حوزه رباط کریم، شعبه رباط کریم و شعبه نسیم شهر بازدید کرد.
بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملّی ایران از شعب رباط کریم و نسیم شهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملّی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش کارکنان این شعب، در فضایی صمیمانه با آنها دیدار و گفت و گو کرد.
وی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و ضرورت معرفی آنها به مشتریان، بر ارتباط خوب و‌ موثر شعب با مشتریان تأکید کرد.
مدیرعامل بانک ملّی ایران ابراز داشت: در ماه های پایانی سال، جذب منابع، وصول مطالبات معوق و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان رباط کریم باید مورد توجه کارکنان این حوزه باشد.
حسین زاده در ادامه بر ضرورت تعامل سازنده رئیس حوزه رباط کریم با همکاران، نظارت بر عملکرد آنها و توجه به همکاران سختکوش و دلسوز در تشویق ها و انتصابات تأکید کرد.
در این دیدارها، کارکنان این شعب پیشنهادها و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه ارایه کردند.
سرکشی به همکاران و ارتباط مستقیم و بدون تشریفات اداری با کارکنان جزو برنامه های مستمر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملّی ایران است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب