امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 370 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۳:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احمد طالبی نژاد ؛

ثبت نام اینترنتی جشنواره فیلم فجر اشکالی ندارد

خبرایران: احمد طالبی‌نژاد ، نویسنده و منتقد سینما گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و انجام بسیاری از امور با اینترنت ، ثبت نام اینترنتی اصحاب رسانه برای حضور درسی ودومین جشنواره فیلم فجر اشکالی ندارد.
ثبت نام اینترنتی جشنواره فیلم فجر اشکالی ندارد

 به گزارش خبرایران، امسال مسئولان سی ودومین جشنواره فیلم فجر برای ثبت اسامی اصحاب رسانه و حضور آنها در جشنواره ، ثبت نام اینترنتی را شرط حضور در جشنواره اعلام کرده‌اند. این موضوع واکنش های مختلفی را در اهالی رسانه ایجاد کرده است. در سال های گذشته حضور پُرتعداد افراد غیر مرتبط با حوزه سینما در فضای برگزاری جشنواره فیلم فجر و در سالنی که ویژه رسانه‌های گروهی بود، اعتراض های فراوانی را ایجاد و حتی در کیفیت پوشش این رویداد تاثیر گذاشت. در سال های گذشته دعوت از رسانه های گروهی برای حضور در جشنواره، توسط روابط عمومی و با نامه رسمی خود رسانه ها صورت می گرفت اما امسال مسئولان سی ودومین جشنواره فیلم فجر برای ثبت اسامی اصحاب رسانه و حضور آنها در جشنواره فیلم فجر اقدام به ایجاد شرط «ثبت نام اینترنتی» کرده اند. موضوعی که تا این لحظه با واکنش سرد رسانه ها مواجه شده و حتی درخصوص آن مطالب انتقادی نیز در رسانه های گوناگون درج شده است.

ثبت نام اینترنتی جشنواره فیلم فجر ایراد ندارد

«احمد طالبی‌نژاد»، نویسنده و منتقد سینما می گوید: هنوز در سی و دومین جشنواره فیلم فجر ثبت‌نام نکرده ام و این کار را نمی کنم زیرا دیگر برای دیدن فیلم به سینمای رسانه ها نمی روم.

وی با مثبت خواندن این حرکت افزود: روش ثبت نام اینترنتی اصحاب رسانه در جشنواره امسال، حرکت خوبی است که اشکالی ندارد.

این منتقد سینمایی با اعتقاد براینکه کار اینترنتی هم کار بدی نیست ؛ افزود :‌ اگر این طرح درست انجام شود، خیلی هم خوب است.

طالبی نژاد درمورد اینکه پس فیلمها را چطور می بیند گفت: فیلم ها را موقع اکران و یا پیش از اکران اگر موردی باشد می بینم .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب