امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36978 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فروش اینترنتی مصالح ساختمانی

خبرایران: تولیدکنندگان «این‌سو» شما را در انتخاب مصالح ساختمانی یاری می‌کنند.
فروش اینترنتی مصالح ساختمانی

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام این سو، همه‌ چیز آماده بود. درست همان‌طور که به کارفرما قول داده بودیم و طبق برنامه‌ی قبلی، کار را پیش برده بودیم. گودبرداری انجام شده بود، و حالا نوبت آغاز کار بود. که البته این شروع مصادف شده بود با تعطیلات آخر سال. کارفرما اصرار داشت عید را تعطیل نباشیم و کار کنیم. تا پروژه‌ی آپارتمان را زودتر از موعد تحویل بگیرد. به عنوان پیمان‌کار پروژه تمام تلاشم را کردم تا خواسته‌اش را برآورده کنم. کارگرها حرفی نداشتند. هر چند مجبور بودند از عید دیدنی‌های‌شان بزنند، اما در عوض خیال‌شان راحت بود که دم عیدی پول بیشتری دست‌شان را می‌گیرد. اما مشکل اصلی جای دیگری بود.

وقتی خواستم مصالح را سفارش دهم تازه با آن مواجه شدم. هر پنج – شش توزیع کننده‌ی مصالح ساختمانی که می‌شناختم، برای تامین مصالح پروژه‌ی بزرگی مانند پروژه‌ی من، پا پس کشیدند. هیچ کدام قادر نبودند در نزدیکی تعطیلات آن مقدار بتون و میلگرد که من برای بتون‌ریزی و ستون‌های ساختمان نیاز داشتم را تامین کنند. با هر کس تماس می‌گرفتم بی‌نتیجه بود. هیچ‌کس نمی‌توانست مصالح مورد نیاز کار 15 روزه‌ی ما را مهیا کند. دستم مانده بود وسط حنا.

یک‌روز که در شرکت نشسته بودم و هم‌چنان از این شرکت با شرکت دیگر تماس می‌گرفتم، رفقایم اینترنتی ناهار را سفارش دادند و نیم ساعت بعد، پیک موتوری غذا را جلوی در تحویل داد. خنده‌ام گرفته بود. این ایده را به شوخی و با صدای بلند مطرح کردم که «ای کاش جایی بود که همین‌طور اینترنتی میل‌گرد می‌فروخت و تحویل‌مان می‌داد!» همه خندیدند. اما بعد کم‌کم چیزی که گفته بودم فکرم را به خود مشغول کرد. ایده‌ی جذابی بود. آیا این ایده قبل از من به ذهن کسی رسیده بود؟

بعد از ناهار به سرعت جست‌وجو را در اینترنت آغاز کردم. حدسم درست بود. یک فروشگاه مجازی به نام «این‌سو» این طرح را پیاده کرده بود. این فروشگاه مخصوص کالای ایرانی بود. اما گستردگی محصولاتش به قدری زیاد بود که مصالح ساختمانی را هم شامل می‌شد. باورم نمی‌شد که به همین سادگی کارم راه افتاده باشد. با «این‌سو» می‌توانستم هر چیزی که می‌خواستم را سفارش دهم. از خریدهای روزانه‌ی خانه گرفته، تا مصالح ساختمانی مورد نیاز پروژه‌ها. فقط باید مطمئن می‌شدم. با تولیدکنندگان درج شده در سایت تماس گرفتم و از موجودی مصالح‌شان اطمینان حاصل کردم.

همه‌چیز آماده بود. تولیدکنندگان «این‌سو» به کمک‌مان آمدند. همین شش‌ماه پیش ما توانستیم پروژه را یک ماه زودتر از موعد به کارفرما تحویل دهیم. با مصالحی که همه از کیفیت‌شان راضی بودند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب