امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36977 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لاغرشدن با ورزش ایکس بادی

خبرایران: حتما شما هم نام ورزش ایکس بادی را شنیده‌اید و با خود گفتید که “این هم یکی دیگه از روش‌های درآمدزایی هست که هیچ فایده‌ای برای سلامتی یا لاغری نداره!” البته در واقعیت این طور نیست و این ورزش می‌تواند کمک‌های زیادی به شما بکند. ایکس بادی ورزشی است که اکنون در بیش از ۵۵ کشور دنیا طرفدار دارد.
لاغرشدن با ورزش ایکس بادی

به گزارش خبرایران، در بین ورزش‌های مختلف، برخی از ورزش‌های می‌توانید بیشترین کارایی  را برای چربی سوزی و تناسب اندام داشته باشند. پس اگر شما هم به دنبال راهی برای سریع‌تر لاغر شدن هستید، پیشنهاد می‌کنم این مطلب را بخوانید.

مزایای ایکس بادی

بنابر اعلام تخفیفان، امروزه ورزشکاران حرفه‌ای زیادی از این ورزش در باشگاه‌های بدنسازی استفاده می‌کنند و دلیل اصلی آن هم مزایایی است که ورزش ایکس بادی با خود به همراه می‌آورد. اگر بخواهیم این ورزش را با تمرین‌های سنتی مقایسه کنیم، باید بگوییم که ایکس بادی می‌تواند فایده‌های یک تمرین شدید را راحت‌تر و در زمان بسیار کمتری برای شما به ارمغان بیاورد.

اصلی‌ترین مزایای این دستگاه انعطاف‌پذیری بیشتر و افزایش استقامت بدن است. شما با انجام این ورزش دیرتر احساس خستگی خواهید کرد.

یکی از مزایای خوب ایکس بادی در این است که در همان مراحل اولیه تمرین می‌توانید کاهش وزن را به خوبی احساس کنید. علاوه بر این، این ورزش با افزایش متابولیسم بدن و فعالیت عضلانی باعث می‌شود تا روزانه کالری بیشتری مصرف کنید.

یکی دیگر از فواید خوب ایکس بادی این است که شما می‌توانید این ورزش را به صورت طولانی مدت انجام دهید. فراموش نکنید که قدرت و استقامت شما تنها با تمرینات منظم انجام می‌شود. پس اگر تمرینات خود به صورت منظم یا متداول انجام ندهید، عضلات به وضعیت اولیه خود باز می‌گردند.

باشگاه‌های ایکس بادی در تهران

باشگاه‌ ایکس بادی تهران در حال گسترش هستند و هر روز بر تعداد آن‌ها هم افزوده می‌شود. در حال حاضر بیش از ۴۰ مرکز در تهران و شهرستان‌ها مجهز به این دستگاه هستند و خدمات این ورزش را ارائه می‌کنند. در سایت تخفیفان هم شما می‌توانید از این خدمات و تخفیف‌های خوب استفاده کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب