امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36976 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از نرم‌افزار هلو با نام 8 اسمارت

خبرایران: شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو، نرم‌افزار8 اسمارت را رونمایی کرد.
رونمایی از نرم‌افزار هلو با نام 8 اسمارت

به گزارش خبرایران، امین کنزی، مدیرعامل شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو در حاشیه این مراسم گفت: این محصول حاصل چندین ماه تلاش مستمر در بخش استراتژی، طراحی و توسعه محصول و نتیجه تلاش بی‌وقفه همکارانم در کارخانه تولید این شرکت بوده که صمیمانه از همه آن عزیزان سپاسگزارم. البته ضمن اینکه امکانات متعددی به این نسخه اضافه شده که اشاره به چند مورد از آن خواهم داشت، اهمیت 8 اسمارت برای شرکت و مشتریان بیش از آن که متمرکز بر امکانات باشد، توجه به رویکردهای جدید هلو بعنوان یک پلت فرم توسعه‌پذیر است.

منظورتان از پلت‌فرم توسعه‌پذیر چیست؟

در معماری پایه‌ای نرم‌افزار هلو و در مسیر تکامل آن تمرکز اصلی بر ماژولار بودن آن بوده؛ به نحوی که امکان استفاده از ماژول‌های نرم‌افزاری متنوع راه را بر شکل‌دهی محصولات گسترده هموار ساخته است. این قابلیت طی سال‌های اخیر به طور قابل توجهی ارتقا یافته و هلو را تبدیل به پلتفرم تولید محصولات گوناگون نرم‌افزاری کرده است. رویکرد مهم دیگر اما وجه "توسعه پذیری" هلو است؛ راهبردی که از نسخه 8 (نسخه پیشین) مطرح شد. هلو با  قابلیت یکپارچه‌سازی با دیگر محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان، ارزش پیشنهادی خود را روز به روز افزایش می‌دهد.

بنابراین،  شرکت‌های دیگر نرم‌افزاری و عرضه‌کننده انواع خدمات می‌توانند به همکاری با هلو به صورت جدی‌تر بیندیشند؟

همینطور است. هلو دارای شبکه‌ای عظیم با بیش از هفتصد هزار مشتری در سراسر ایران که در کسب و کارهای کوچک و متوسط فعالیت دارند، پتانسیل چشمگیری برای جذب انواع خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و سرویس‌های ارزش افزوده دارد. این امر برای مشتریان‌مان دریافت ارزش‌ها و خدمات بیشتر و برای ما توسعه شبکه همکاری و وفادارسازی مشتریان را به ارمغان خواهد آورد. تصور ما این است که پارادایم نوآوری باز (open innovation) را به خوبی دریافته و پذیرفته‌ایم و در چارچوب آن به خلق ارزش می‌پردازیم.

 تاکنون با شرکت‌ها و برندهای دیگر نیز شروع به همکاری کرده‌اید؟

بله. به طور جامع با فعالان حوزه‌های متفاوت و مرتبط با خدمات پرداخت الکترونیک، خدمات بانکی و بیمه، حمل و نقل، سخت افزار و سایر خدمات مکمل کسب و کار گفتگو داشته‌ایم که امیدوارم قبل از شروع سال جدید این سرویس‌ها در سبد انتخاب مشتریان قرار گیرد .

بخش سازمانی ویژه‌ای برای شکل‌دهی به این همکاری‌ها ترتیب داده شده است؟

بله. بخش توسعه همکاری‌های تجاری چند ماهی است که با سازوکارهای جدید آغاز به کار کرده و البته ساختار هلدینگ طرفه نگار و شرکت‌هایی که در زمینه کارآفرینی، سخت‌افزار و آموزش فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند ما را در توسعه بیشتر این رویکرد یاری رسانند.

 چرا Smart ؟

چند نکته در این نامگذاری وجود دارد. خدمات نسخه جدید از جمله updateها و افزودن امکانات جدید و فرآیندهای ارتباطی مشتریان با شرکت در Smart Panel این نسخه گنجانده شده، پیشنهادات بهبود براساس نوع کسب و کار مشتری به صورت هوشمند عرضه می‌شود. سیستم امنیتی جدید هلو با عنوان HLM در این نسخه پیاده‌سازی شده است. ویجت‌هایی که ارزش افزوده‌ای برای مشتری خواهند داشت به صورت اتوماتیک به پنل هوشمند اضافه می‌شوند و مشتریان به صورت گام به گام تا استقرار کامل یک Solution برپایه نوع کسب و کار خود راهنمایی و هدایت می‌گردند.

و منظور از Solution  ؟

منظور آن است که، علاوه بر توسعه نرم‌افزار به عنوان یک پلتفرم، شناسایی و معرفی سخت‌افزارهای مناسب هر مشتری جهت مدیریت بهینه گردش کار ایجاد خواهد شد و به روزرسانی اطلاعات پایه صنفی مانند کالا و قیمت، معرفی بهترین شیوه‌های تجربه شده گردش کار و حتی جنبه‌های تجاری کسب و کارها مورد توجه خواهد بود.

 

چه امکانات اضافه شده؟

امکانات اضافه شده بیش از 20 مورد است. اما به چند مورد از جمله امکان ذخیره‌سازی ابری، گردش کار مکانیزه صندوق و تشخیص چهره (Face detection) می‌توان اشاره داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب