امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36962 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

خبرایران: مدیر امور طرح و برنامه بانک رفاه یکم بهمن ماه سالجاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهد بود.
پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، مدیر امور طرح و برنامه و رؤسای اداره های ذی ربط این حوزه، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز دوشنبه یک بهمن ماه ۹۷ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ سوالات، چالش ها و ابهامات خود را در حوزه هایی همچون اوراق گواهی سپرده، نرخ سپرده ها، دستور العمل حساب های بانکی (جاری، پس انداز، کوتاه مدت و بلندمدت)، صندوق امانات، نظام پیشنهادها، نوآوری و اولویت های پژوهشی و ... با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ به طور مستقیم مطرح کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب