امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36847 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با سفر ریاست جمهوری انجام شد؛

بهره برداری از طرح های شورابه ید و صنایع غذایی عالیا گلستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

خبرایران: همزمان با سفر رياست جمهوري و هيات دولت به استان گلستان و با حضور وزير صنعت ، معدن و تجارت طرح هاي شورابه يد گلستان و صنايع غذايي عاليا گلستان با تسهيلات بانك صنعت و معدن به بهره برداري رسيد.
بهره برداری از طرح های شورابه ید و صنایع غذایی عالیا گلستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش خبرایران از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، طرح شورابه يد گلستان با مشاركت اين بانك و پرداخت 300 ميليارد ريال جهت توليد سالانه 375 تن يد كريستال و اشتغال 45 نفر به طور مستقیم آغاز به كار كرد.
همچنین طرح عاليا گلستان نيز با مشاركت اين بانك و با تسهيلات 150 ميليارد ريالي جهت توليد انواع روغن گياهي تا 300 تن در روز و با ايجاد اشتغال 50 نفر به بهره برداري رسيد .
علاوه بر این بانك صنعت و معدن مبلغ 270 ميليارد ريال نيز به شركت صنايع غذايي عاليا گلستان در سال جاري تسهيلات سرمايه در گردش اختصاص داده است.
گفتني است، بانك صنعت و معدن از محل اعتبارات رونق توليد تاكنون یک هزار و 256 ميليارد ريال و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي نيز 705 ميليارد ريال به صنايع كوچك و متوسط اين استان تسهيلات پرداخت نموده است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب