امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36846 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

رونق اقتصادی در جامعه با توانمندسازی واحدهای کوچک

خبرایران: پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در جريان بازديد از شعب اين بانک در استان خراسان جنوبي اظهارداشت: اين بانک علاوه برمسئوليت هاي اجتماعي که در جامعه برعهده دارد با حمايت از واحدهاي اقتصادي كوچك در ايجاد شغل و برپايي شرايط اقتصادي باثبات و پايدار قدم هاي موثري برداشته است.
رونق اقتصادی در جامعه با توانمندسازی واحدهای کوچک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محسن پدرام، در بازدید ازشعب استان خراسان جنوبی بيان داشت: تسهيلات بانک قرض الحسنه مهرايران در طرح هاي کارآفريني و اشتغال زايي موثر بوده و طرح هايي همچون اندوخته بانوان مهر ايران توانسته در راستاي استحکام بنيان خانواده نقش بسزايي ايفا كند.

وی افزود: طرح های اجتماعی تدوین شده همچون طرح همياران مهر مي تواند بانک را در مسير اهداف اجتماعي خود بسيار چابک و پيش قدم نمايد و شرايط مناسبي را براي آسيب ديدگان اجتماعي فراهم کند.

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرايط خاص اقتصادي يکي از دستاوردهاي مهم بانک قرض الحسنه مهرايران ايجاد اعتماد در ميان مردم است و نتيجه اين اعتماد رشد بانک در ارائه خدمات قرض الحسنه و تسهيلات ارزان قيمت مي باشد.

در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز بیان داشت: براي خدمت رساني به مردم و سازمان ها در تمامي کشور آمادگي کامل داريم و هرگونه تلاش براي رشد بانک و ايجاد کارآفريني و اشتغال را با توجه به خدمات بي نظير بانك در دستور كار داريم.

وی افزود: رشد منابع بانک بسیار مطلوب و استقبال مردم ونهادها با توجه به اعتقاد دینی و مذهبي از اين بانک بسيار راضي کننده و خوب بوده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب