امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36743 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهترین استراتژی برای یادگیری زبان انگلیسی؛

معلم خصوصی زبان رو قورت بده!

خبرایران: وقتی صحبت از یادگیری زبان انگلیسی به میان می‌آید،‌ همه‌ی ایرانیان برنامه‌ای را در پستوی ذهن خود برای آن در نظر دارند؛ اما چند درصد از ما واقعا به حرفمان در مورد یادگیری زبان انگلیسی جامه عمل می‌پوشانیم؟
معلم خصوصی زبان رو قورت بده!

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام چی باکی، این تفاوت در برنامه‌ریزی و شروع یادگیری زبان انگلیسی، شاید بی‌ارتباط با مشغله‌های دنیای مدرن امروزی نباشد، اما بی‌شک همین دنیای پر زرق و برقی که ما را از بسیاری از کارها و اهدافمان بازداشته، به خوبی می‌تواند برای عملی شدن اهدافمان هم کمک‌مان کند. تنها نیاز است با درگاه‌هایی که زندگی دیجیتال و مدرن در اختیار ما گذاشته آشنا شویم و با آن‌ها استفاده کنیم.

از این رو در این مطلب به معرفی وب‌سایت و اپلیکیشین چی باکی پلتفرمی که  پیدا کردن بهترین معلم‌های زبان انگلیسی را برای شما آسان کرده است پرداخته‌ایم. این اپلیکیشن حرفه‌ای با نوع کاربری که دارد، توانسته است به خوبی فاصله‌ی بین تصمیم برای یادگیری زبان و نشستن در کلاس آموزش زبان انگلیسی را برای شما کوتاه کند تا گامی اساسی برای رسیدن به اهدافتان بردارید.

چی باکی، پلتفرمی برای یادگیری
مشغله، قاتل امروزی برنامه‌های ماست. اینکه به دنبال کسی بگردیم که بتواند زبان انگلیسی را به ما آموزش دهد و یا صرفا به آموزش مکالمه به ما بپردازد کار سختی نیست، اما پیداکردن چنین فردی که آموزش زبان را مطابق با زمان‌های خالی و یا اوقات فراغت ما بهمان ارائه کند چالش بسیار جدی است.
از همین بابت است که افراد زیادی به دلیل اینکه نمی‌توانند در کلاس‌های روتین آموزشگاه‌های زبان شرکت کنند، قید یادگیری زبان را می‌زنند یا دست کم آن را به زمان دیگری موکول می‌کنند.
چی باکی اما راه حلی برای این موضوع ارائه کرده است. این پلتفرم با گردهم آوری تعداد زیادی از متخصصان حوزه‌های مختلف خصوصا مدرسان زبان انگلیسی، امکان  آموزش زبان انگلیسی را برای شما در روزها و ساعات مدنظرتان از طریق استخدام مدرس زبان انگلیسی امکان‌پذیر کرده است.

نحوه کار چی باکی؛ چه مزیتی برای من وجود دارد؟
امکانات بسیار زیادی در اپلیکیشن و سایت چی باکی، برای استخدام آنلاین متخصص به شما ارائه می‌شود؛ از ثبت رایگان درخواست برای آموزش زبان انگلیسی، آموزش مکالمه انگلیسی، آموزش آیلتس و ... تا انتخاب متخصص زبان انگلیسی که دقیقا مناسب با شرایط شماست و امکان تدریس در زمان و مکان مدنظر شما را دارد.
روند کار چی باکی به این صورت است که با ثبت درخواست کاملا رایگان مشخص می‌کنید که به چه متخصصی نیاز دارید و به سوالاتی در مورد بهترین شرایط یادگیری‌تان پاسخ می‌دهید.
پس از طی مدت زمان کوتاهی، متخصصانی که امکان آموزش به شما را دارند برایتان درخواست همکاری می‌فرستند. این درخواست همکاری به صورت متنی بوده و مهم‌تر از همه حاوی قیمت بر اساس خواسته دقیق شما می‌باشد. موضوعی که باعث می‌شود هزینه آموزش زبان انگلیسی را مستقیما از چندین متخصص دریافت کنید؛ عملکرد و رتبه‌ هر متخصص را ارزیابی کنید و با مذاکره و ارتباط مستقیم با متخصصان، بهترین فرد را در رقابتی‌ترین حالت ممکن استخدام کنید.

چرا چی باکی توصیه می‌شود؟
چی باکی، پیدا کردن هر متخصصی برای شما را امکان‌پذیر کرده است؛ اگر به دنبال آموزش ایلتس هستید، لازم نیست آگهی‌های مختلف را دنبال کنید؛ لازم نیست آموزشگاه‌های مختلف را زیر و رو کنید و لازم نیست از قیمت کار مدرسین آیلتس بی اطلاع بمانید. هر لحظه که اراده کنید درخواست دقیق خود را به همراه تمام شرایط به خصوص و دغدغه‌هایتان به صورت کاملا رایگان ثبت می‌کنید و به سرعت امکان ارتباط با متخصصان حوزه مدنظرتان را پیدا می‌کنید.
مثلا اگر می‌خواهید دوشنبه ساعت سه تا پنج عصر، تحت آموزش مکالمه انگلیسی قرار بگیرید یا مثلا تنها صبح روزهای زوج هفته آموزش زبان انگلیسی دریافت کنید، همین جزئیات را در چی باکی ثبت کنید تا برایتان مدرس خصوصی زبان انگلیسی پیدا کند. این خصوصیت‌ها نه تنها باعث می‌شود برنامه یادگیری زبان انگلیسی‌تان را عقب نیاندازید، بلکه با فراهم آوردن بهترین استراتژی برای یادگیری زبان انگلیسی، فاصله اراده تا یادگیری را برای شما به حداقل می‌رساند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب