امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3672 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران؛

همه می‌دانند کار تیم ملی در جام جهانی سخت است/ حضور مردم و مقامات دولتی باعث دلگرمی شد/ امشب غرور ملی را حس کردم

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: حضور مردم و مقامات دولتی در مراسم بدرقه تیم ملی باعث دلگرمی ما شد.
همه می‌دانند کار تیم ملی در جام جهانی سخت است/ حضور مردم و مقامات دولتی باعث دلگرمی شد/ امشب غرور ملی را حس کردم
به گزارش خبر ایران، کارلوس کی‌روش در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: امروز حضور مقامات دولتی از جمله وزیر ورزش و دستیار ارشد رئیس‌جمهور باعث دلگرمی ما شد و غرور ملی را حس کردیم. قول می‌دهیم در جام جهانی تمام تلاش‌مان را بکنیم و تا آخر بجنگیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد، حضور تماشاگران در سالن بود همه می‌دانند که کار تیم ملی سخت است و ما باید تمام تلاش‌مان را در زمین انجام دهیم.

وی در خصوص جلسه خصوصی با وزیر ورزش عنوان کرد: جلسه خصوصی همیشه خصوصی می‌ماند بحث اصلی حضور ما در جام جهانی بود. باید اشاره کنم که وزیر حمایت خوبی از ما انجام داد و این باعث قوت قلب است.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه سخن آخرش با مردم چیست؟ گفت: تعهد بازیکنان و تیم ملی این است که در سطح بالایی بجنگیم و کاری انجام دهیم که دیگر هیچ افسوسی بعد از آن باقی نماند. هدف موفقیت ایران است. همان ضرب‌المثل معروف که پوست خودمان را در زمین جا می‌گذاریم باید عملی شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب