امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36697 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نسل جدید فامیلی‌هاب سامسونگ در CES 2019 رونمایی شد

خبرایران: شرکت سامسونگ نسل جدیدی از یخچال‎های فامیلی‌هاب خود را در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد. این سری از محصولات سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به اعضای خانواده امکان می‏دهد آنچه را دوست دارند با هم به اشتراک بگذارند.
نسل جدید فامیلی‌هاب سامسونگ در CES 2019 رونمایی شد

از آنجایی که افراد خانه‎دار امروزه به دنبال استفاده از فناوری‏های مدرن برای زندگی بر اساس علایق خودشان و ابراز این علایق هستند، مسلما هیچ اتفاقی بهتر از داشتن یک آشپزخانه کاملا متصل برای آنها نباشد. حالا نسل جدید یخچال‎های فامیلی‌‌هاب تمام امکانات زندگی متصل را که همه به استفاده از آنها عادت داریم، براحتی در اختیار شما قرار داده و در نتیجه می‏توانید تنها روی مسایل مهم تمرکز کنید. مدل‎های 2019 یخچال‎های فامیلی‎هاب مجهز به یک نمایشگر به نام فامیلی‏بورد هستند که تمامی اعضای خانواده می‎توانند با استفاده از آن موضوعات مورد علاقه خود را با اعضای دیگر خانواده به اشتراک بگذارند.

جان هارینگتون، معاون ارشد بخش لوازم خانگی سامسونگ در آمریکا می‎گوید «وقتی سه سال پیش سری فامیلی‏هاب را معرفی کردیم، بسیار متکی بر استفاده از اپلیکیشن‎های خاص برای مدیریت غذا، ارتباط اعضای خانواده و سرگرمی بود. اما امروز نسل جدیدی را معرفی می‏کنیم که قابلیت‏های بیکسبی و هوش مصنوعی را هم در خود جای داده است. سطح جدید هوشمندی و اتصال با بیکسبی، همه کارهای شما را ساده‏تر خواهد کرد. ترکیب فامیلی‏هاب و فامیلی‏بورد یعنی یک زندگی راحت و متصل».

Image result for ‫نسل جدید فامیلی‌هاب سامسونگ در CES 2019 رونمایی شد‬‎

 

هوش

اضافه شدن بیکسبی امکان استفاده هوشمند و کاملا شخصی از یخچال‏های فامیلی‌هاب را حتی بدون استفاده از دست فراهم کرده است. وقتی مشغول آماده کردن صبحانه برای بچه‎ها هستید، بیکسبی خلاصه مسایل روز مانند شرایط آب‏ و هوایی و اخبار را برایتان می‏خواند که البته همه آنها به شکل تصویری روی صفحه هم نمایش داده می‌شود. فناوری تشخیص صوت بیکسبی، می‏تواند صدای تک تک اعضای خانواده را تشخیص دهد و به این ترتیب هر کدام از اعضا می‏توانند اطلاعات خود را حسب نیازشان شخصی سازی کنند. بیکسبی امروز هوشمندتر از همیشه شده و می‏توانید حتی با زبان محاوره با آن صحبت کرده و به آن دستور دهید تا برای‏تان بلیط هواپیما بخرد یا تاکسی آنلاین بگیرد و شاید هم دمای فر را برایتان تنظیم کند.

با ترکیب SmartThings و قابلیت‎های فامیلی‏هاب، شما می‏توانید صدها وسیله هوشمند خانگی که توسط سامسونگ یا شرکت‏های دیگر ساخته شده‏اند را هم مستقیما از روی فامیلی‏هاب و با استفاده از دستورات صوتی بیکسبی کنترل کنید.

Image result for ‫نسل جدید فامیلی‌هاب سامسونگ در CES 2019 رونمایی شد‬‎

 

ارتباط خانوادگی

صفحه نمایش جدید فامیلی‌بورد به شکل یک صفحه اعلان خانوادگی عمل می‎کند که اعضا می‌توانند عکس‎ها، یادداشت‏ها و حتی شوخی‏های خود را روی آن با دیگران به اشتراک بگذارند. به این ترتیب اعضای خانه یک صفحه نمایش اختصاصی، صرفا برای اشتراک‎گذاری عکس‎ها، پیام‏ها و خاطرات خودشان روی یخچال در اختیار خواهند داشت و حتی می‏توانند عکس‏ها را با افکت‏های متفاوتی تغییر داده و یا رنگ پس زمینه را متناسب با دکور آشپزخانه تغییر دهند. همه این موارد باعث می‎شود اعضای خانواده به هم نزدیک‎تر شده و ارتباط بیشتری با هم داشته باشند.

این نمایشگر دارای حالت اسکرین سیور است که می‏تواند نمایشی از عکس‎های خاطره‏انگیز خانوادگی و یا اطلاعات مهمی مثل شرایط آب و هوایی یا حتی آثار هنری باشد. حتی این حالت را هم می‏توانید با دکور آشپزخانه‏تان هماهنگ کنید.

Image result for ‫نسل جدید فامیلی‌هاب سامسونگ در CES 2019 رونمایی شد‬‎

 

غذایی سالم‏تر

مدیریت غذا از همان ابتدا یکی از قابلیت‏های اصلی فامیلی‌هاب بود که به خانواده امکان می‏داد با استفاده از View Inside از روی گوشی همراه خود محتویات داخل یخچال را مشاهده کرده و لیست خریدشان را تنظیم کنند. قابلیت Meal Planner فامیلی‌هاب هم به شما کمک می‏کند غذایی بهتر و سالم‏تر تهیه کرده و بر اساس مواد موجود در یخچال، نیاز بدن‏تان و علایق غذایی، یک گزینه برای هر وعده غذا پیدا کنید.

سری 2019 یخچال‏های فامیلی‌هاب سامسونگ شامل مدل‏های متنوع‏تری شده است تا هر کاربر بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کند.

فامیلی‌هاب سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 توانست جایزه نوآوری در حوزه اپلیکیشن‏ها و برنامه‏های موبایلی را به خود اختصاص دهد.

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب