امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36661 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیگیری بهبود تجربه مشتریان در شعب موسسه کوثر

خبرایران: مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی با حضور جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.
پیگیری بهبود تجربه مشتریان در شعب موسسه کوثر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور سرپرست موسسه کوثر با اشاره به پیچیدگی های شرایط امروز وضعیت بانکداری اظهار داشت: قانون عملیات بانکداری بدون ربا به عنوان میثاق نامه بانکداری شناخته می شود و همه افرادی که به نحوی با صنعت بانکداری در ارتباط می باشند قبل از هر چیز می بایست قوانین و الزامات آن را مطالعه و نسبت به اجرای آن متعهد باشند.

فهیمی پور افزود: همه چیز از خواست مشتری آغاز می می گردد. در این مسیر با توجه به تحولات و مباحث مشتری مداری همگام با پیشرفت های فناورانه سبب ایجاد پدیده ای به نام کلان داده (Big Data) گردیده است که ساز و کارهای تجربه ارائه خدمات به مشتریان را بهبود بخشیده و بازدهی عملیاتی بانک را افزایش می دهد.

محمدرضا آهن تن ضمن ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه استان آذربایجان شرقی در تجهیز و تخصیص منابع گفت: استمرار موفقیت ها و کسب دستاوردهای بیشتر در آینده برای موسسه کوثر قطعی است و معتقدم با کمک همکاران، این استان در جایگاه شایسته و واقعی خود قرار خواهد گرفت.

احد روشن ضمیر مدیر جدید شعب استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و همدلی همکاران توفیق خدمت در این جایگاه را داشته باشم. بر اساس این گزارش، در پایان مراسم حکم انتصاب احد روشن ضمیر مدیر جدید شعب استان آذربایجان شرقی موسسه اعتباری کوثر به وی ارائه و از تلاش های محمدرضا آهن تن در زمان تصدی این مدیریت با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب