امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36614 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرویز اخوان خبرداد؛

کسب رتبه 51 دربین تایرسازان جهان برای گروه صنعتی بارز

خبرایران: پرویز اخوان مدیرعامل گروه صنعتی بارز در چهاردهمین همایش ملی لاستیک ایران و نمایشگاه جانبی زنجیره تامین صنایع لاستیک گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا مسائلی برای صنایع به ویژه تایر به وجود آورد و روند تولید را با مشکل روبرو کرد، اما چرخه آن تداوم دارد.
کسب رتبه 51 دربین تایرسازان جهان برای گروه صنعتی بارز

پرویز اخوان مدیرعامل گروه صنعتی بارز در چهاردهمین همایش ملی لاستیک ایران اظهارداشت: تاکنون اجازه ندادیم خللی در روند تولید ایجاد شود و توانستیم در بین تایرسازان جهان رتبه 51 را کسب نماییم.

وی اظهارداشت: دست اندرکاران این صنعت دورنمایی برای خود تعریف کرده اند که تا سال 1401 تولیدات خود را به 140 هزار تن در سال و تعداد 220 نوع محصول مختلف برسانند.

وی گفت: اکنون صادرات محدودی به کشورهای همسایه وجود دارد به گونه ای که در 6 ماهه امسال صادرات نسبت به مدت مشابه پارسال 7.4 درصد رشد داشت.

بنابراین گزارش، چهاردهمین همایش ملی لاستیک ایران و نمایشگاه جانبی زنجیره تامین صنایع لاستیک امروز 19 دی ماه و و فردا پنجشنبه  20 دی ماه در هتل المپیک برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب