امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3654 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افشای رشوه رشوه‌ پنج میلیون دلاری قطر برای کسب میزبانی جام جهانی 2022

روزنامه ساندی تایمز چاپ لندن نوشت: به اسناد و مدارک زیادی دسترسی پیدا کرده که نشان می دهد «محمد بن همام» رییس قطری سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را برای انتخاب قطر به منظور میزبانی جام جهانی خریده است.
افشای رشوه رشوه‌ پنج میلیون دلاری قطر برای کسب میزبانی جام جهانی 2022
 

به گزارش خبر ایران ، این روزنامه در 11 صفحه با جزییات، مدعی شده است که «محمد بن همام» چگونه به اعضای کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به خصوص روسای فدراسیون های فوتبال 30 کشور آفریقایی رشوه پرداخت کرده و با پرداخت پول، هدایای نفیس، منافع سرشار مالی، هواپیماهای جت اختصاصی و پذیرایی لوکس، رای اعضای کمیته اجرایی ˈفیفاˈ را برای انتخاب قطر به منظور میزبانی جام جهانی خریده است.  
در حالی که ساندی تایمز نوشته در روزهای آینده هم به افشای جزییات بیشتری در این باره ادامه خواهد داد، کشور قطر به شدت این اتهامات را تکذیب کرده و تاکید می کند بن همام هیچ نقشی در کمیته میزبانی قطر نداشته است. به نوشته شبکه خبری «بی بی سی»، حامد العبدالله، پسر محمد بن همام پس از تماس ساندی تایمز حاضر نشد به جای پدرش اظهارنظر کند. در ماه دسامبر سال 2010 نام کشور کوچک قطر که در فوتبال بین المللی و حتی در منطقه خود جایگاه خاصی ندارد، به عنوان میزبان جام جهانی 2022 اعلام شد و این موضوع بهت و شگفتی کشورهای جهان را برانگیخت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب