امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36457 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

استاندارخوزستان در دیداربا مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت؛

حمایت از توسعه شبکه توسعه اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت

خبرایران: مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: از فعالیت های شبکه توسعه اجتماعی رسالت در استان خوزستان حمایت می کنیم.
حمایت از توسعه شبکه توسعه اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، غلامرضا شریعتی با بیان این مطلب افزود: شبکه توسعه اجتماعی رسالت با ایجاد کسب و کارهای خُرد و خانگی، اقتصاد پایداری را کلید زده است.
وی با ابراز رضایت از مشاغل ایجاد شده در شهرستان های لالی، هویزه، خرمشهر و ماهشهر در استان خوزستان، توانمندسازی افراد در شهرهای کوچک و روستاها را از ویژگی های بارز فعالیت شبکه توسعه اجتماعی رسالت برشمرد. 
در این دیدار محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت نیز با اشاره به فعالیت های شبکه در سایر استان های کشور اظهارامیدواری کرد شبکه توسعه اجتماعی در سراسر کشور عملیاتی شود.
وی با تشریح فعالیت های شبکه در خوزستان افزود: تاکنون ۴۰هسته کار وزندگی دام و پوشاک در چهار شهرستان استان خوزستان تشکیل شده است.

حسین زاده اظهارداشت: در هویزه هسته های کار و زندگی پوشاک و دام، خرمشهر هسته های کاروزندگی پوشاک، لالی هسته های کار وزندگی دام و در ماهشهر هسته های کار وزندگی پوشاک تشکیل شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب