امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36340 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سام درخشانی با سریعترین سایت ایرانی همراه شد

خبرایران: الی گشت در کسری از ثانیه بارگذاری می‌شود. این اولین چیزی است که با نوشتن آدرس eligasht.com در مرورگر می‌توان متوجه شد. با کمی دقت بیشتر، متوجه می‌شویم که الی گشت امکان جستجو در تمام ایرلاین‌های دنیا و همچنین تمام هتل‌های دنیا را به کاربر می‌دهد.
سام درخشانی با سریعترین سایت ایرانی همراه شد

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام هوآوی، اما در کنار سرعت بارگذاری سریع الی گشت، روزهای گذشته خبر همکاری الی گشت با سام درخشانی نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این موضوع علاوه بر رسانه‌های داخلی در بسیاری از رسانه‌های خارجی همچون Watch و Business Insider نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رزرو هتل در سراسر دنیا و امکان خرید بلیط از هر ایرلاین داخلی و خارجی با استفاده از کارت‌های عضو شتاب، باعث شده است که الی گشت از پرمخاطب‌ترین سایت‌های ایران در صنعت گردشگری باشد. سایت الی گشت با روزانه صدها هزار بازدید و هزاران جستجو در میان ایرلاین‌ها و هتل‌ها تنها در کسری از ثانیه بارگذاری می‌شود.

الی گشت سریع‌ترین سایت ایرانی!

ابزارهای متعدد بررسی سرعت سایت‌ها، همگی نشان می‌دهند که سایت الی گشت در نوع خود از سریع‌ترین سایت‌های ایرانی است. سرعت در بارگذاری و سرعت در جستجو در میان میلیون‌ها پرواز و هتل نشان می‌دهد که الی گشت اهمیت ویژه‌ای به رضایت مشتریانش می‌دهد، به همین دلیل نیز به عنوان برند حامی حقوق مصرف کنندگان برگزیده شده است.

در روزهایی که بسیاری از مسافران ایرانی به دلیل دریافت خدمات رزرو هتل و خرید بلیط از مراکز غیر معتبر با مشکلات متعددی در کشورهای خارجی مواجه شده‌اند، الی گشت همواره با دارا بودن تمامی مجوزها و پشتیبانی ۲۴ ساعته باعث دلگرمی و اطمینان مشتریان خود بوده است و این روزها این اطمینان باعث شده است که بسیاری از افراد مشهور و شناخته شده که روی امنیت سفر و اطمینان از خدمات حساسیت دارند، از خدمات الی گشت استفاده می‌کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب