امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36326 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس پلیس پایتخت خبرداد:

اخلالگر بزرگ کاغذ بازداشت شد

خبرایران: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری اعضا و سرکرده باند بزرگ واردات کاغذ با ارز دولتی خبر داد.
اخلالگر بزرگ کاغذ بازداشت شد

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی افزود: از مدت ها قبل همکاران من از فعالیت افرادی که اقدام به ایجاد اخلال در بازار کاغذ و احتکار آن کرده بودند، مطلع شدند و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی توضیح داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری این پرونده موفق شدند اعضای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات ضربتی، گروهی 16 نفره که بالغ بر 30 هزار تن کاغذ را با ارز دولتی وارد کشور کرده و آن را احتکار کرده بودند، دستگیر کردند. در میان افراد دستگیر شده، سرکرده اصلی باند نیز حضور داشت.

رحیمی به فعالیت این باند اشاره کرد و گفت: این افراد بخشی از این کاغذها را با قیمت آزاد به فروش رسانده بودند و همچنین بخشی دیگر از ارز دولتی که برای واردات کاغذ دریافت کرده بودند صرف امور دیگر کرده یا قیمت ارز آزاد در بازار به فروش رسانده بودند.

رئیس پلیس پایتخت با اعلام اینکه ارزش اولیه این پرونده بالغ بر یکهزار و 700 میلیارد تومان برآورد شده است ، افزود: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب