امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36291 تاریخ انتشار: جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فروش فوق العاده زمستانی فروشگاه ایرانیان

خبرایران: حراج زمستانی فروشگاه ایرانیان درسال 97 ، از روز سه شنبه 11 دی شروع و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت.
فروش فوق العاده زمستانی فروشگاه ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان در تهران ، خیابان قزوین ، بازار امامزاده حسن (ع) ، نبش لقمان حکیم واقع شده است و انواع پوشاک زنانه , مردانه ، بچگانه، اکسسوری ، لباس زیر ، حوله و تن پوش ، لوازم دکوری منزل و اتاق خواب را در مساحتی بیش از 6000 متر مربع عرضه می کند.

جشنواره فروش فوق العاده زمستانی97

قیمت پوشاک زمستانی ، لوکس و برند بودن برخی از آن ها ، جنس و پارچه به کار رفته ، باعث می شود خرید این کالا ها از حراجی و فروش های ویژه مقرون به صرفه تر باشد.

فروشگاه ایرانیان در طول سال با برگزاری جشنواره فروش فوق العاده بهاری ، تابستانی و زمستانی تخفیف های 25- تا 45 درصدی بر روی تمامی کالاها اعمال می کند.

حراج زمستانی فروشگاه ایرانیان درسال 97 ، از روز سه شنبه یازدهم دی شروع و تا سی ام بهمن ادامه خواهد داشت.

افتتاح جشنواره زمستانی

از جمله دلایلی که اولین روز جشنواره زمستانی را خاطره انگیز می کند: شور و هیجان و استقبال پرسنل از مشتریان، اهدای کارت های هدیه به خرید اولی ها ، افتتاح جشنواره با قدم پر برکت کودکان و فضای پر از نشاط فروشگاه است.

جایزه ویژه پایان جشنواره زمستانی

در پایان جشنواره جهت تقدیر و تشکر از مشتریان ، مراسمی شاد و مفرح با حضور هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون ، بازیکنان و قهرمانان ورزشی برگزار شده و جوایزی مانند دهها کارت هدیه ، بلیط سفر به مشهد مقدس و یک جایزه ویژه به برندگان خوش شانس اهدا می شود.

باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان

فروشگاه های بزرگ، برای جلب رضایت مشتریان ، تعامل بیشتر با آنان ، اطلاع رسانی ، نظرسنجی و ... از واحدی به نام"باشگاه مشتریان" استفاده می کنند. 

فروشگاه بزرگ ایرانیان با داشتن سیستم CRM قوی "تعامل برد-برد" بین فروشگاه و مشتری ایجاد کرده و باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان می شود.

دو پیشنهاد شگفت انگیز فروشگاه ایرانیان

گرفتن تخفیفی دیگر علاوه بر تخفیف فروش فوق العاده زمستانی ، خوش آیند است.

اولین پیشنهاد شگفت انگیز فروشگاه ایرانیان ، عضویت در باشگاه مشتریان و استفاده از تخفیفات آن در روز تولد ، سالگرد ازدواج و آخرین دوشنبه هر ماه ( دوشنبه بازار ) است.

پیشنهاد دیگر از طریق واحد حواله، برای سازمان ها و شرکت های مختلف است تا علاوه بر تخفیفات اشاره شده کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خرید نمایند. 

خدمات حواله ای ، طبق قرارداد و بدون پيش پرداخت مي باشد که مختص فصل به خصوصی نبوده و پرسنل سازمان ها می توانند جهت تهیه پوشاک مورد نیاز خود طی سال ، با همراه داشتن برگه حواله به فروشگاه بزرگ ایرانیان مراجعه نمایند. 

خدمات پس از فروش

گاهی به دلیل عجله در خرید , خستگی و ایراد دار بودن کالا، جنس خریداری شده نیاز به تعویض دارد. این کالاها با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان فروشگاه، تا 48 ساعت پس از خرید با ارائه فاکتور ، قابل تعویض و مرجوعی می باشند. البته کالاهایی که ضرورت رعایت بهداشت در آنها وجود دارد قابل تعویض نمی باشد . مانند لوازم آرایشی و بهداشتی – لباس زیر – لوازم برقی تست شده و کالاهایی که هنگام فروش اعلام شده باشد .

جدیدترین خدمات فروشگاه

فروشگاه ایرانیان به طور مداوم ، خدمات جدیدی برای مشتریان ارائه می دهد. افتتاح کتابخانه ، استفاده از استند دیجیتالی از خدماتی است که در جشنواره زمستانی ایرانیان با آن رو به رو هستیم.

کتابخانه فروشگاه ایرانیان

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برای جلوگیری از خسته شدن همراهان ، کتابخانه فروشگاه ایرانیان (طبقه همکف مقابل غرفه روسری ) با بیش از 150 جلد کتاب با موضوعات  داستانی، آموزشی و... در آبان ماه امسال افتتاح شد. 

استند دیجیتالی

راهنمای طبقات و پیدا کردن محصولات مورد نیاز در غرفه های مختلف، نظرسنجی از مشتریان ، ثبت شماره موبایل افراد برای استفاده از مزایای باشگاه مشتریان از کاربرد های استند دیجیتال می باشد. 

راههای ارتباطی و دسترسی به فروشگاه بزرگ ایرانیان آسان است ، مجموعه ایرانیان در منطقه ای خارج از محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد قرار دارد . تعدد پارکینگ ها و دسترسی با مترو و بی آرتی و تاکسی های اینترنتی ، سهولت در آمد و شد برای خانواده ها ایجاد کرده است . 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب