امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36284 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازسازی نمای فروشگاه ایرانیان

خبرایران: نمای فروشگاه ایرانیان بازسازی شد.
بازسازی نمای فروشگاه ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان با مساحتی بیش از 6000 متر مربع ، بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران محسوب می شود و در تهران , امامزاده حسن (ع), نبش لقمان حکیم واقع شده است.

انواع پوشاک زنانه شامل : لباس مجلسی , مانتو , پالتو , کیف , کفش , بارانی , لباس راحتی و ... 

پوشاک مردانه شامل : کت و شلوار , زیر پوش , پیراهن , اکسسوری مردانه و ...

پوشاک کودک و نوجوان : لباس مجلسی دخترانه , کت و شلوار پسرانه , لباس نوزادی , سویشرت ,  کاپشن ، شلوار , لباس راحتی و ... در این فروشگاه عرضه می گردد.

بازسازی نمای ایرانیان

نمای هر ساختمان ، شرکت و یا فروشگاهی یکی از مهمترین بخش های آن مرکز محسوب شده و پل ارتباطی بین مشتری و آن شرکت یا فروشگاه محسوب می شود. زیرا اولین نگاه افراد به سمت نما و ویترین یک فروشگاه جذب شده ، در نتیجه برای طراحی و بازسازی آن دقت و حساسیت زیادی لازم است. 

نمای فروشگاه ایرانیان

نمای فروشگاه بزرگ ایرانیان ترکیبی از متریال های سنگی ( به دلیل عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار , مقاوم بودن در برابر رطوبت و تابش نور خورشید استفاده شده است ), متریال شیشه ای ( جهت ایجاد احساس سبکی و ظرافت , تامین دید یکپارچه برای افراد داخل فروشگاه ) کامپوزیت و آلومینیوم و تابلویی متشکل از لوگوی ایرانیان ( لوگوی هر شرکت و یا مرکزی نشانگر هویت آن شرکت و یا مرکز است ) و تصویر گل ( نماد ظرافت , زیبایی و شیک بودن کالاها ) است.

نمای این فروشگاه از زمان افتتاح آن تا به حال , بنا به دلایلی مانند بارش برف و باران ، استهلاک ، تابش نور آفتاب و ... فرسوده شده و چندین بار تعویض و نوسازی شده است. همزمان با افتتاح جشنواره فروش فوق العاده فروشگاه بزرگ ایرانیان و آماده سازی فروشگاه برای جشنواره زمستانی، ویترین و نمای فروشگاه در حال بازسازی می باشد.

هدف از بازسازی نمای فروشگاه

هدف از انجام بازسازی ، زیباسازی نمای بصری فروشگاه ، مستحکم سازی نما ، هماهنگ شدن با محله و حفظ زیبایی شهر ، جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سقوط مصالح می باشد.

نمای صندوق فروشگاه ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان افتخار دارد ، هر ساله در روزهای خاصی مانند پایان جشنواره ها ، مراسم قرعه کشی و ... پذیرای هنرمندان محبوب ، ورزشکاران و قهرمانان المپیک باشد و برای ثبت این لحظات ناب عکس این عزیزان به صورت تابلو در بالای صندوق نصب گردید.

تغییر ویترین

ویترین یک مغازه یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون هر فروشگاه برای ارتباط دادن مشتری به دکوراسیون داخلی فروشگاه است. طراحان دکور فروشگاه ایرانیان با استفاده از جدیدترین متدها و المان ها ، نمایی شکیل و زیبا برای ویترین خارجی طراحی کرده اند.


امسال در جشنواره فروش فوق العاده زمستانی با زیباترین نما و شیک ترین ویترین فروشگاه بزرگ ایرانیان در خدمت شما هستیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب