امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36244 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راهنمای خرید بهترین فرش اتاق کودک

خبرایران: همه ما وقتی در مورد اتاق کودک صحبت می‌کنیم در ذهنمان فضایی ایمن و زیبا را تجسم می کنیم تا از طرفی هم محیط آرامی داشته باشد و هم جذابیت و شادابی که کودک از آن لذت ببرد اما برای ایجاد فضایی این‌چنین؛ رعایت نکاتی مانند استفاده درست از رنگ‌ها،‌ خرید وسایل مناسب و چیدمانی درست ضروری است و قطعا برای هر یک از این کارها باید به اندازه کافی زمان بگذارید.
راهنمای خرید بهترین فرش اتاق کودک

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام فروشگاه فرش مرداس، در این میان یکی از اجزای اصلی اتاق کودک که نقش پر رنگی در نمای دکوراسیون دارد، فرش کودک است که به تنهایی می‌تواند حال و هوای اتاق کودک را عوض کند. در این زمینه شرکت‌های زیادی به تولید فرش کودک با طرح‌هایی زیبا و جذاب پرداخته‌اند اما توجه به ظاهر فرش کافی نیست و برای خرید فرش کودک باید نکات زیادی را در نظر بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید.

بایدهای خرید فرش کودک

درست است که فرش کودک باید ظاهری شاد و جذاب داشته باشد اما این، همه موضوع نیست و مهم‌تر از ظاهر آن، جنس و کیفیت فرش است.

۱- برای خرید فرش کودک باید به ویژگی‌هایی مانند جنس نخ استفاده شده در فرش اهمیت دهید و بهترین نوع آن را تهیه کنید چون این موضوع در ایجاد حساسیت کودکان تاثیر دارد.

۲- در انتخاب فرش کودک باید از خرید فرش‌هایی با پرز بلند خودداری کنید زیرا در این فرش‌ها تجمع آلودگی بیشتر است و نظافت آن‌ها دشوارتر می‌باشد. فرش‌هایی که پرز دهی دارند و یا با نخ‌های نامرغوب بافته می‌شوند برای سلامت کودکان مضر هستند.

۳- فرش اتاق کودک باید بیشترین قسمت کف اتاق را پوشش دهد اما لازم نیست تا زیر تخت‌خواب‌ها و کمد نیز پهن شود بلکه بهتر است فرش، کمی از دیوار و سایر وسایل فاصله داشته باشد.

۴- باید فرشی برای اتاق کودک بخرید که کمی ضخامت داشته باشد به این جهت که استفاده از فرش‌های خیلی کوچک و نازک، اتاق کودک را سرد می‌کند و با هر بار قدم برداشتن روی آن، سردی زمین حس می‌شود.

طرح‌های فرش کودک

از کیفیت فرش که بگذریم نوبت به ظاهر آن می‌رسد که تاثیر چشمگیری در نمای اتاق دارد. گستردگی تنوع در انواع فرش عروسکی بسیار زیاد است و طرح‌هایی مانند شخصیت‌های کارتونی،‌ انیمیشن‌ها، حیوانات و بازی وجود دارد که همگی بسته به سن و سلیقه فرزندتان می‌تواند برای اتاق کودک مناسب باشد. همچنین هنگام خرید فرش ماشینی برای کودک با طرح‌های متفاوت‌تری نیز روبه‌رو می‌شوید، که بیشتر جنبه آموزشی دارند و در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید و می‌توانید برای آموزش، از این فرش‌ها کمک بگیرید.

فرش‌های نسل جدید یعنی فرش کلاریس که به صورت جوهر افشان تولید می‌گردند این امکان را به شما می‌دهند که هر طرح مورد علاقه‌ای را برای اتاق کودک خود انتخاب کنید حتی می‌توانید فرشی با طرح نقاشی‌های فرزندتان و یا تصاویر او سفارش دهید.

تنها تفاوت فرش‌ کلاریس کودک با فرش‌های دیگر در نحوه بافت آن‌هاست که رنگرزی در این فرش‌ها همزمان با بافت انجام می‌شوند.

بهترین شیوه خرید فرش کودک

امروزه اینترنت تقریبا به جزئی جدا نشدنی از زندگی انسان‌ها تبدیل شده و اساس خیلی از کارهای روزمره را تشکیل می‌دهد. پس خیلی دور از ذهن نیست که این تکنولوژی برای خرید فرش نیز به کمک شما بیاید. خرید اینترنتی فرش کار سختی نیست فقط کافیست یک فروشگاه معتبر پیدا کنید و بعد با حوصله فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش آنلاین فرش است که با در نظر گرفتن شرایط خرید اقساطی، دغدغه هزینه خرید فرش را برای خریداران کاهش داده و برای اطمینان شما از کیفیت فرش، شناسنامه اصالت و ضمانت نامه کیفیت ارائه می‌دهد.

شما بعد از انتخاب فرش می‌توانید آن را در منزل به طور رایگان تحویل بگیرید و همان‌ لحظه وجه آن را پرداخت کنید که با این تفاسیر جایی برای نگرانی باقی نمی‌ماند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب