امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36217 تاریخ انتشار: شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدير از بانک اقتصادنوين در همايش تکريم خيرين مدرسه ساز زلزله کرمانشاه

خبرایران: همزمان با برگزاري همايش تکريم خيرين مدرسه ساز زلزله کرمانشاه، با اهداي تنديس ويژه اين همايش از بانک اقتصادنوين تقدير شد.
تقدير از بانک اقتصادنوين در همايش تکريم خيرين مدرسه ساز زلزله کرمانشاه

 

 
 
به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک اقتصادنوين،در همايش تکريم خيرين مدرسه ساز زلزله کرماشاه که با حضور سيدمحمد بطحايي وزير آموزش و پرورش، شماري از مديران ارشد کشوري و لشگري و جمعي از خيرين مدرسه ‌ساز با عنوان "با هم مدارس کرمانشاه را ساختيم" برگزار شد، از عليرضا بلگوري مديرعامل بانک اقتصادنوين و ساير افراد و سازمان هاي تاثيرگذار در بازسازي مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه تقدير شد.
در اين همايش سيد محمد بطحايي وزير آموزش و پرورش از ساخت 160 واحد آموزشي در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: با همت بي منت خيرين مدرسه ساز توانستيم به جاي 78 مدرسه تخريبي در زلزله سال گذشته کرمانشاه، 160 واحد آموزشي بسازيم.
در ادامه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، ضمن قدرداني از خيرين مدرسه ساز، به مرور زلزله هاي رخ داده در چند سال اخير در کشور پرداخت و گفت: آخرين زلزله بزرگ رخ داده مربوط به استان کرمانشاه بود که در آن 1930 روستا و 9 شهرستان تخريب شدند؛ ليکن علي رغم خسارات فراوان با هوشمندي مردم در پس‌لرزه‌ها، تعداد تلفات جاني اين زلزله کاهش يافت.
همچنين رخشاني مهر رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور با اشاره به احداث 160 مدرسه توسط خيرين مدرسه ساز پس از زلزله کرمانشاه اظهار داشت: از اين تعداد، 59 واحد مدرسه شهري و روستايي در مناطق مختلف کرمانشاه در مهر ماه امسال به بهره برداري رسيد و اگر احداث ساير مدارس تعهد شده در استان کرمانشاه پايان يابد، سرانه فضاي آموزشي در اين استان به 17.21 متر خواهد رسيد.
گفتني است بانک اقتصادنوين تاکنون در ساخت 29 مدرسه در سراسر کشور مشارکت داشته که از اين تعداد، سه مدرسه در استان کرمانشاه قرار گرفته و يکي از اين مدارس به بهره برداري رسيده است. همچنين پس از زلزله سال 1396 در شهرستان سرپل ذهاب، اين بانک با مشارکت هنرمندان، ورزشکاران، اساتيد دانشگاه، کارکنان و مشتريان خود، ساخت يک مدرسه را در مناطق زلزله زده اين استان برعهده گرفت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب