امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36214 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدرئوف قادری مطرح کرد؛

ارزش نمایشگاه شهر آفتاب ۶ هزار میلیارد تومان است

خبرایران: مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب از احتمال برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب خبر داد و گفت: ارزش این مجموعه هم اکنون نزدیک به ۶هزارمیلیارد تومان است.
ارزش نمایشگاه شهر آفتاب ۶ هزار میلیارد تومان است

به گزارش خبرایران، محمدرئوف قادری با بیان اینکه پیشرفت‌های خوبی برای شهرآفتاب در زمینه سرمایه‌گذاری انجام شده است، اظهار کرد: گرچه تغییرات مدیریتی سبب شد تا روند جذب سرمایه‌گذار برای شهرآفتاب کمی کاهش یابد، خوشبختانه آقای حناچی به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کرده است.

وی موضوع انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب را به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب مورد تایید و تاکید مسئولان دولتی و شهرداری عنوان کرد و گفت: حتی رئیس جمهوری در نشست با  شهردار تهران بر این موضوع تاکید کرد که نمایشگاه‌ها باید از تهران به شهر آفتاب منتقل شود.

به گفته مدیر عامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب، این مجموعه نمایشگاهی در حوزه‌ ساخت سالن‌ها و هتل پیشرفت‌های قابل توجهی کرده، اما تغییرات مدیریتی سبب شده تا این پیشرفت ها نهایی نشود. البته امیدواریم تا دو هفته آینده روند جذب اعتبار و سرمایه‌گذار نهایی شود.

قادری تاکید دارد: اگرچه سرمایه کافی برای تکمیل شهر آفتاب جذب نشده است، اما ما هم بیکار ننشسته ایم و در حال رفع نقص‌های موجود هستیم و امیدواریم با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر آفتاب، دوباره همه توجه‌ها به این مجموعه نمایشگاهی جلب شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب