امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36093 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهاره شریفیون درنشست خبری اعلام کرد؛

شرکت‌های بیمه‌ای هیچ برنامه‌ای برای تعریف سرویس‌ها و خدمات خود ندارند/ رونمایی از پلتفورم خدمات بیمه‌ای به باشگاه‌های مشتریان/ صنعت بیمه در ایران نسبت به صنعت بانک بسیار ضعیف‌تر است/ تلاش بیمه دات کام معرفی بیمه‌های اختیاری و غیراجباری است

خبرایران:مدیرعامل شرکت بیمه دات کام گفت: صنعت بیمه در ایران نسبت به صنعت بانک بسیار ضعیف‌تر است، گفت: با ورود به این صنعت متوجه شدیم زیرساخت‌های لازم برای الکترونیکی‌شدن صنعت بیمه وجود ندارد و شرکت‌های بیمه‌ای هیچ برنامه‌ای برای تعریف سرویس‌ها و خدمات خود ندارند. وی ادامه داد: حتی برخی از شرکت‌ بیمه‌ای نگاه مقاومتی به خدمات آنلاین اگریگتوری بیمه داشتند و ورود استارت‌آپ‌ها باعث شد اتفاق‌های جدیدی در صنعت بیمه به وجود آید.
شرکت‌های بیمه‌ای هیچ برنامه‌ای برای تعریف سرویس‌ها و خدمات خود ندارند/ رونمایی از پلتفورم خدمات بیمه‌ای به باشگاه‌های مشتریان/ صنعت بیمه در ایران نسبت به صنعت بانک بسیار ضعیف‌تر است/ تلاش بیمه دات کام معرفی بیمه‌های اختیاری و غیراجباری است

محصول دانش بنیان بیمه دات کام از سال ۱۳۹۵ به عنوان مرجع معتبر استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع  بیمه نامه در ایران، این امکان را فراهم آورده است که بیمه گذار طی فرایند الکترونیکی مطمئن، با کمترین وقت، بیمه نامه خود را انتخاب و خرید نماید. مدیران این شرکت با تکیه بر دانش فنی و تجارب ارزشمند و با استفاده از نیروی انسانی متخصص همیشه سعی داشته اند که با خلاقیت و تلاش به سوی تکنولوژی قدم بر دارند.
بیمه دات کام از ابتدا فعالیت خود را با مشارکت کارگزاری رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد همچنین بیمه دات کام در حال حاضر دارای مجوزهای انجمن کسب و کارهای اینترنتی، اینماد و مجوز رسمی مرکز فناوری رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
در همین خصوص بهاره شریفیون، مدیرعامل شرکت بیمه دات کام در نشست خبری که صبح امروز (دوشنبه ۳دیماه) در مرکز فابا برگزار شد با اشاره به آن که وضعیت IT برای صنعت بیمه در ایران نسبت به صنعت بانک بسیار ضعیف‌تر است گفت: با ورود به این صنعت متوجه شدیم زیرساخت‌های لازم برای الکترونیکی شدن صنعت بیمه وجود ندارد و شرکت‌های بیمه‌ای هیچ برنامه‌ای برای تعریف سرویس‌ها و خدمات خود ندارند و حتی برخی از شرکت‌ بیمه‌ای نگاه مقاومتی به خدمات آنلاین اگریگتوری بیمه داشتند. ورود استارت‌آپ‌ها باعث شد اتفاقات جدیدی در صنعت بیمه بیفتد. وی با بیان آن که بیمه مرکزی قواعد جدیدی را برای بهبود زیرساخت‌های این صنعت وضع کرد و شرکت‌های بیمه هم تمام تلاش خود را در جهت ارایه وب سرویس انجام می‌دهند افزود: ضریب نفوذ بیمه در ایران نسبت به دنیا بسیار پایین است علت این امر، عدم فرهنگ‌سازی مناسب برای مردم است. چرا که مردم خرید بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری و… را ضروری نمی‌دانند. یکی از رسالت‌های ما این است که فرهنگ خرید بیمه بین مردم جا بیفتد و به همین دلیل «بیمه دات کام» دو رویکرد دارد که یکی از این رویکردها B2C بوده که سایت بیمه دات کام است و B2B که روی اپلیکیشن‌های پرکاربرد خدمات خود را معرفی می‌کنیم. تمام تلاش خود را کرده‌ایم که تا جایی که ممکن است بهترین تخفیفات را برای مشتریان خود قائل شویم.
شریفیون یادآور شد: به‌همین علت رقابتی‌ترین قیمت‌ها در سایت بیمه دات کام قابل مشاهده هستند. یکی از شاخص ترین مزیت های رقابتی بیمه دات کام پلتفورم ارائه ی خدمات بیمه ای باشگاه‌های مشتریان است. در این پلتفورم امکان این وجود دارد که اعضای باشگاه های مشتریان کسب و کارهای گوناگون از خدمات بیمه به صورت آنلاین استفاده کنند. از دیگر مزیت های رقابتی نرم افزار پنل سازمانی بیمه دات کام می باشد که در این نشست خبری از آن رونمایی گردید. در این خدمت سازمان‌ها می‌توانند با در اختیار داشتن یک نرم افزار که بیمه دات کام برای آنها فراهم می‌کند، امور مربوط به بیمه ی کارکنان خود را به صورت گروهی به انجام برسانند.
به گفته مدیرعامل شرکت بیمه دات کام، این شرکت با برخی سازمان‌ها همچون دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات الکترونیک شهر در حال همکاری است و خدمات بیمه به صورت آنلاین در این مکان‌ها صورت می‌پذیرد به طوری که متقاضیان در این مکان‌ها می توانند بیمه را به صورت آنلاین خرید کنند و با امکان وب پوز آنها قادر خواهند بود پس از انجام فرآیند خرید در وب سایت به توسط متصدی، عمل تراکنش را با حفظ امنیت با دستگاه پوز متصل به کامپیوتر انجام دهند.
وی یادآور شد: در حال حاضر بیمه دات کام ۵ نوع از رشته‌های بیمه‌ای شامل بیمه نامه شخص ثالث، بیمه نامه مسافرتی، بیمه نامه آتش سوزی، بیمه نامه زلزله و بیمه نامه موتورسیکلت را ارائه می‌دهد و با کلیه‌ شرکت‌های بیمه‌ای که در سرزمین اصلی فعالیت می‌کنند قرارداد دارد. هنگامی که صحبت از خرید بیمه به‌صورت الکترونیکی می‌شود یعنی از صفر تا صد مراحل ثبت‌نام به‌صورت آنلاین انجام شود.  

وی در ادامه این نشست تاکید کرد: درحال حاضر شرکت بیمه دات کام طی قراردادی که با پست بانک منعقد کرده ، امکان فروش انواع بیمه نامه را در دفاتر روستایی ، فراهم کرده است ، تا بدین وسیله علاوه بر تسهیل خرید بیمه نامه برای روستانشینان امکان ارائه بیمه محصولات کشاورزی و تجهیزات کشاورزی ، نیز از کلیه شرکت های بیمه فراهم گردد و در نتیجه این اقدام از سوی بیمه دات کام ، گام موثری درجهت افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور فراهم شود. 

گفتنی است در این نشست نادر حجازیان، نایب رییس هیات مدیره، محمد طباطبایی مدیر فروش و نیز حامد رحمانی مدیر بازاریابی شرکت نیز به صحبت پرداختند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب