امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36056 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تحول در سفارش‌های چاپی کشور، توسط یک استارتاپ

خبرایران: امروزه بسیاری از صنایع مختلف به نوعی به صنعت چاپ نیازمند هستند. فعالان این صنایع که سال‌ها درگیر پروسه پیچیده و زمان‌بر چاپ سنتی با مشکلاتی چون، نبود قیمت ثابت برای خدمات چاپی و ارائه پیش فاکتورهای غیررسمی، تردد در ترافیک شهری برای رساندن فایل مورد نظر برای چاپ در سی‌دی یا حافظه فلش مواجه بودند.
تحول در سفارش‌های چاپی کشور، توسط یک استارتاپ

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام چاپ آقا، و بعد از این مشکلات، به خوبی دریافته‌اند که وجود یک سامانه چاپ دیجیتال برای ارائه مشاوره و خدمات چاپی تا حد زیادی می‌تواند در زمان، انرژی و هزینه آنها برای دریافت سفارش‌های چاپی موثر باشد؛ به همین دلیل است که آنها «چاپ آقا» را انتخاب کرده‌اند.

معرفی راه‌حل و مزیت‌های آن

در معرفی چاپ آقا باید بگوییم که این سامانه به عنوان تنها شرکت آنلاین در حوزه چاپ دیجیتال و افست از کسب‌وکارهای موفقی است که به خوبی خلاهای موجود در این حوزه را برای مشتریان پر کرده است. طی کردن پروسه طولانی مراجعه به دفاتر خدمات فنی یا چاپخانه، قیمت گران، متفاوت بودن نتیجه کار با آنچه سفارش داده شده است در ارسال به موقع سفارش‌ها، تنها بخشی از مشکلاتی هستند که ممکن است هر کدام از ما را با فعالان سنتی حوزه چاپ درگیر کرده باشد. چاپ آقا اما به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، رویکردی متفاوت به این صنعت دارد و با تسریع فرآیند چاپ و ارسال آن، اقدام به راه‌اندازی چاپخانه اختصاصی با ماشین‌آلات بروز و مناسب در حوزه چاپ‌های دیجیتال و افست کرده است.

حقیقت این است که چاپ‌ آقا با ارائه خدمات گسترده، سریع، با کیفیت و ارزان از مهم‌ترین اعضای اکوسیستم استارتاپی کشور با بیش از ۵۰ نیروی فعال است و توانسته است به دلیل ارائه سریع سفارش‌ها با کیفیت مطلوب، رضایت ۹۷ درصدی مشتریان را در سراسر ایران جلب کند. گفتنی است که گستردگی خدمات چاپ آقا در حدی است که تمام شهرهای کشور را پوشش می‌دهد.

اگر برای ارائه سفارش به چاپ آقا مشتاق شده‌اید، کافیست به وب‌سایت چاپ آقا مراجعه کنید و سفارش‌های چاپی خود را به صورت آنلاین ثبت و هزینه آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید. شما می‌توانید سفارش‌های چاپی خود را در ۲ فرم عادی و اختصاصی از چاپ دیجیتال سربرگ، تراکت و چاپ دیجیتال کارت ویزیت گرفته تا زیر لیوانی به صورت آنلاین ثبت کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره گرافیکی یا چاپی هم داشته باشید، می‌توانید از کمک مشاوران حرفه‌ای چاپ‌آقا برای طراحی سفارش‌های خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید کار طراحی را به ابزارهای آنلاین چاپ آقا بسپارید و در کمترین زمان ممکن با سلیقه خود سفارش خود را طراحی و ثبت کنید.

بررسی کیفیت فایل و رنگ‌ها، قبل، حین و پس از فرآیند چاپ، توسط نرم‌افزارهای تخصصی، کنترل کیفیت، خدمات قبل و پس از فروش و ارسال محصول از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت است. به این ترتیب کیفیت کار شما تضمین شده است. همچنین یکی از ویژگی‌های چاپ آقا، قیمت مناسب خدمات آن است. شما به عنوان مشتری می‌توانید قیمت سفارش خود را در لحظه ببینید و با سایرین مقایسه کنید.

پس اگر شما هم در پی یافتن راهی سریع برای ارائه و دریافت سفارش‌های چاپی هستید و زمان، هزینه و کیفیت برایتان اهمیت دارد، همین حالا به چاپ آقا مراجعه کنید و سفارش‌های چاپی خود را در سایت  ثبت و در کمترین زمان با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب، سفارش خود را تحویل بگیرید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب