امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36023 تاریخ انتشار: شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شعب درون سازمانی، محور تازه ترین شماره مجله بانک ملی ایران

خبرایران: دویست و پنجاه و هفتمین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده «مشتری مداری، دیوار به دیوار سازمان ها» که به موضوع شعب درون سازمانی می پردازد، منتشر شد.
شعب درون سازمانی، محور تازه ترین شماره مجله بانک ملی ایران

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این شماره مجله که ۸۴ صفحه دارد، گفت و گو ها و یادداشت هایی چون «شعب درون سازمان، سفیران بانک در سازمان ها»، «شعب درون سازمانی، بازوی توانمند بانک»، «سهم قابل توجه شعب درون سازمانی در توسعه پایدار بانک»، «تسهیل بازاریابی با سطح بالای آگاهی مشتریان شعب درون سازمانی» و «مشتریان وفادار بانک در شعب درون سازمانی» را در خود جای داده است.

گزارش هایی از شعب هیرمند، صدا و سیما، فرودگاه امام خمینی (ره) و گوراب زرمیخ نیز در این شماره از مجله به چشم می خورد. خبرنگار مجله بانک ملی ایران در این شماره مهمان اداره کل اعتبارات بانک بوده و با همکاران آن گفتگو کرده است.

درباره مصاف با بیماری ها و اختلالات گوارشی، چگونگی آموزش بورس با الفبای کودکان و نیز معرفی سکه های نادر قبل از تاسیس سلسله افشاریه نیز در این شماره مطالبی خواندنی گنجانده شده است.

دکتر محسن محبی، کارمند بازنشسته بانک ملی ایران که اخیرا در دیوان لاهه به عنوان نماینده حقوقی کشورمان علیه آمریکا حاضر بود نیز با خبرنگار این مجله گفت و گو کرده است. امکان دریافت این شماره از مجله بانک ملی ایران از طریق سایت با مراجعه به نشانی www.bmi.ir قسمت اخبار و نشریات فراهم است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب