امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35914 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در منطقه 5 با هدف احیای آیین های باستانی ایرانی صورت گرفت؛

برگزاری نخستین «جشنواره انار» همزمان با نمایشگاه شب یلدا در غرب تهران

خبرایران: اولین جشنواره انار و نمایشگاه عرضه محصولات شب یلدا در منطقه 5 با هدف احیای آیین های باستانی ایرانی گشایش یافت .
برگزاری نخستین «جشنواره انار» همزمان با نمایشگاه شب یلدا در غرب تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه5، رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه 5، ضمن حضور در افتتاحیه غرفه ها گفت : احیای آیین‌های دیرینه شب یلدا بین شهروندان، رونق کسب و کار زنان سرپرست خانوار، عرضه محصولات با تخفیف 5 تا 25 درصدی به عموم و ایجاد فضای نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.  

وی گفت: این نمایشگاه در قالب 80 غرفه با عرضه میوه انار از استان لرستان و فارس، اقلام مصرفی شب یلدا، سوغات استان ها، صنایع دستی و خوراکی شهرهای مختلف وآجیل و خشکبار برای بازدید و خرید عموم برپا شده است.  

شهردار منطقه افزود : شهروندان می‌توانند تا تاریخ 4 دی ماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب از این نمایشگاه در بلوار فردوس غرب بعد از چهار راه سازمان برنامه بازدید کرده و علاوه بر خرید مایحتاج، از ویژه برنامه های فرهنگی هنری ( اجرای موسیقی محلی، قرعه کشی و اهدای جوایز برای خریداران ) بهره مند شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب