امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35865 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان:

تولیدکنندگان را خودتحریمی بیشتر از تحریم‌ها زمین‌گیر می‌کند

خبرایران: رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان با اشاره به مشکلات فراوان بر سر راه تولیدکننده ایرانی در شرایط کنونی گفت: بیش از آنکه تحریم‌های خارجی تولیدکننده را از پای درآورد، خودتحریمی‌های داخلی وی را زمین‌گیر کند.
تولیدکنندگان را خودتحریمی بیشتر از تحریم‌ها زمین‌گیر می‌کند

به گزارش خبرایران، رضا امیدوار تجریشی رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان و دهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت گفت: آنچه این روزها از دولت و مجلس انتظار می‌رود اصلاح قوانین زائد به جای صدور بخشنامه‌های لحظه‌ای است.

وی افزود: هم‌اکنون تولیدکننده در حالی با زحمت و مشقات فراوان مواد اولیه و سرمایه در گردش خود و همچنین حقوق و دستمزد کارگران را تأمین می‌کند که بر سر مسیر خود با دست‌اندازهای بسیاری مواجه است.

این مقام مسئول گفت: متأسفانه برخی رفتارهای سلبی تولیدکنندگان را متهم به کم‌فروشی می‌کنند و در این حالی است که مصائب تولیدکننده از سوی سازمان تأمین اجتماعی،‌ امور مالیاتی و بانک‌ها در کنار مشقت ثبت سفارش در گمرکات باعث شده تا بیش از آنکه تحریم‌های خارجی تولیدکننده را از پای درآورد، خودتحریمی‌های داخلی وی را زمین‌گیر کند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب