امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35798 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صادر کننده نمونه سال 97 مطرح کرد:

ایران اکسپو فرصتی برای مطرح کردن برندهای ایرانی است

خبرایران: مدیرعامل مهاب قدس گفت:حضور در نمایشگاه ها،بهترین روش آشنایی خریداران و فروشندگان بازارهای صادراتی است.
ایران اکسپو فرصتی برای مطرح کردن برندهای ایرانی است

ناصر ترکش دوز صادرکننده نمونه کشوری و مدیر عامل مهاب قدس در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری ایران اکسپو در رابطه با چالش های صادرکنندگان،گفت: مشکلات صادر کنندگان به دو بخش داخلی و خارجی مربوط می شود.

وی افزود: چالش داخلی، مربوط به نوسانات نرخ ارز و پیمان سپاری ارزی  است و چالش خارجی بیشتر در رابطه با حضور در بازارهای جهانی است.

ترکش دوز با بیان اینکه برای مطرح شدن در بازارهای صادراتی نیاز به تجربه بیشتر وحضور درنمایشگاه های بین المللی داریم، ادامه داد: باتوجه به ظرفیت هایی که در ایران وجود دارد باید کشور ما در سطح بین المللی به یکی از قطب های صادرات در جهان تبدیل شود مانند کره جنوبی که هر کالایی که تولید می کند، به راحتی وارد بازارهای جهانی می‌شود.

این صادر کننده نمونه افزود: به دلیل عدم شهرت در کالاهای ایرانی هزینه های مارکتینگ صنعتگران و صادر کنندگان داخلی بالا است .

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۱۸ حضور دارید،گفت: بطور حتم در ایران اکسپو ۲۰۱۸حضور خواهیم داشت زیرا این رویداد تجاری از جمله نمایشگاه های معتبری است که می تواند برند و نام بنگاه های اقتصادی را به جهانیان معرفی کند.

ترکش دوز تاکید کرد: با وجود تمامی ابزارهای الکترونیکی و تبلیغاتی برای مطرح شدن برند ها در سطح جهان، اما هنوز حضور در نمایشگاه ها و ارتباط چهره به چهره با مشتریان و مخاطبان از اعتبار بیشتری برخوردار است.

صادرکننده نمونه سال ۹۷، افزود: محیطی که صادر کننده ، مشتری و تولید کننده در آن با هم روبرو شوند، می‌تواند فرصت های ارزشمندی در کسب و کارهای تجاری به وجود آورد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب