امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35771 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کندل ایران؛ فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات رسمی محصولات دل

خبرایران: تکنولوژی، تکنولوژی و تکنولوژی! به هر طرف که نگاه کنید، این کلمه را می‌بینید. در حقیقت، تکنولوژی امروزه عنصری جدانشدنی در زندگی مردم شده و تقریبا کمتر کسی است که با آن سروکار نداشته باشد. از سنتی‌ترین اماکن نظیر نانوایی‌ها و حجره‌های فرش‌فروشی تا کارخانه‌های کوچک و بزرگ، هیچ جایی از نفوذ این اختراع (اکتشاف) در امان نمانده است.
کندل ایران؛ فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات رسمی محصولات دل

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام کندل ایران، زمانی که صحبت از تکنولوژی یا فناوری به میان می‌آید، دایره وسیعی از کلمات و ابزارها به ذهنمان خطور می‌کند همچون لپ‌تاپ و تبلت، پاوربانک، تلویزیون و خانه‌های هوشمند. شرکت‌های بزرگ جهان با توجه به نیازهای کاربران و ضرورت برطرف کردن آن، اقدام به تولید هر کدام از این کالاها کرده‌اند که با نیم نگاهی به بازار، می‌توان این برندها را یافت.

دل (DELL)

اگر بگوییم امروزه کمتر کسی است که نام دل (DELL) را نشنیده باشد، گزافه نگفته‌ایم. این شرکت آمریکایی که در زمینه تولید و عرضه محصولات IT مانند کامپیوتر دسکتاپ، لپ‌تاپ، تبلت و سرور فعالیت می‌کند، کار خود را در سال ۱۹۸۴ آغاز کرد. بنیانگذار این شرکت، یک مبتکر و مخترع آمریکایی به نام مایکل دل (متولد آستینِ تگزاس) است که با سرمایه اندکی اقدام به تاسیس این شرکت کرد و تنها پس از یک دهه، این شرکت را به اوج شهرت و فروش خود رساند، به طوری که در سال ۱۹۹۲، این شرکت در بین ۵۰۰ شرکت برتر دنیا و سرمایه آن به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افزایش یافت. اکنون که ۳۴ سال از تاسیس این مجموعه می‌گذرد، بالغ بر ۱۰۳ هزار کارمند در سراسر جهان و بیش از ۵۵ میلیارد دلار درآمد دارد.

کندل ایران، نمایندگی رسمی دل

با وجود تمامی مواردی که درباره DELL گفته شد، اما این برند در ایران حضور کمرنگی داشته است. دل نیز مانند برخی شرکت‌های دیگر به جهت تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران اعمال کرده، فروش و خدمات مستقیم به کشورمان نداشته و برای سال‌ها خدمات ضعیفی را به ایرانیان عرضه می‌داشت؛ ولی از سال ۱۳۸۳، کندل ایران، توسط یک شرکت واسطه کانادایی موفق شد نمایندگی فروش و خدمات محصولات این برند را در ایران اخذ کند تا هموطنان نیز بتوانند از خدمات با کیفیت دل بهره‌مند شوند.

کندل ایران، به عنوان نمایندگی دل در ایران، از سال ۸۳ تا به امروز مفتخر بوده، نمایندگی فروش، عرضه و ارائه خدمات محصولات دل را بر عهده داشته و بر اساس آمار و نظرسنجی‌ها، توانسته رضایت اکثریت قریب به اتفاق مشتریان را به دست آورد.

خدمات کندل (فروش و تعمیرات)

همانطور که اشاره شد، خدمات کندل ایران در دو زمینه فروش و تعمیرات محصولات دل خلاصه می‌شود. این شرکت گارانتی خود را تحت عنوان «کندل ایران»، ارائه می‌دهد که در نزد فروشندگان و خریداران شناخته شده و از اعتبار بالایی برخوردار است. مجموعه کندل ایران، همواره تلاش کرده بهترین خدمات را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه دهد.

محصولات دل

محصولات دل ( DELL ) از تنوع و فراوانی بسیار بالایی برخوردار است: از کامپیوترهای دسکتاپ، لپ‌تاپ، اولترابوک، تبلت، محصولات ۲in۱، مانیتور، کامپیوترهای همه‌کاره یا All In One، محصولات گیمینگ، کیس و سرور گرفته تا کیف و کوله و لوازم جانبی نظیر موس و کیبورد، که در نوع خود بی‌رقیب هستند. این شرکت علی‌رغم طیف وسیع تولیدات خود، توانسته رضایت مشتریان و خریداران خود را جلب کند و همواره در زمینه تولید فناوری، نوآورانه عمل کرده است.

تمامی این محصولات در سایت کندل ایران، با گارانتی به همراه خدمات پس از فروش و نیز قیمت ویژه موجود است و در صورت عدم موجودی نیز، اگر خواستار محصولی هستید که در کندل نیست، تنها لازم است در سایت درخواست بگذارید تا در اولین فرصت مجموعه کندل ایران این محصول را سفارش داده و به دست شما برساند. در ادامه به بررسی انواع لپ‌تاپ‌های این برند می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

انواع لپ‌تاپ DELL

لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات دل همواره حرفی برای گفتن داشته‌اند و به قدرتمندی، بازده، سختکاری و عمر مفید بالا شناخته می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها به ۵ سری تقسیم می‌شوند:

  • اینسپایرون ( Inspiron ) : این سری معمولا برای کارهای اداری و خانگی و مدل‌های ۷۰۰۰ آن برای گیمینگ و بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • لتیتود ( Latitude ) : این مدل به جهت استحکام و قدرت بدنه و سخت‌افزار بالایی که دارد، برای امور صنعتی و حتی نظامی، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.
  • وسترو ( Vostro ) : این سری هم به جهت قابلیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بالا و وزن سبک، جهت امور تجاری و اداری لوکس به کار می‌آید.
  • ایکس‌پی‌اس ( XPS ) : این مدل، از لپ‌تاپ‌های لوکس و گرانقیمت دل است که به جهت قیمت بالای آن، مشتری خاص خود را دارد و از رقبای اصلی برند اپل در جهان به حساب می‌آید.
  • الین ویر ( Alienware ) : این سری نیز به جهت کانفیگ و مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای که دارد، برای گیمینگ و بازی و کارهای گرافیکی گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ دل را دارید، بهتر است از سایت نمایندگی رسمی آن که کندل ایران است و خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه می‌دهد، اقدام کنید.

تعمیر لپ‌تاپ و تمامی محصولات دل

همانطور که در متن به آن اشاره شد، کندل ایران، نمایندگی رسمی فروش و خدمات محصولات دل را بر عهده دارد و این به آن معناست که تعمیرات محصولات دل توسط دپارتمان تخصصی انجام می‌شود و شما از این جهت می‌توانید آسوده خاطر باشید. اگر برای تعمیر لپ تاپ دل خود و یا تبلت و ... به دنبال یک جای مطمئن و متخصص و متعهد می‌گردید، قطعا کندل ایران، نمایندگی رسمی دل، بهترین گزینه پیش‌روی‌تان می‌باشد.

همواره با شماییم

مجموعه کندل ایران، همیشه همراه و پشتیبان شماست. این یک شعار نیست؛ ۱۴ سال حضور پررنگ و ماندگار در حوزه آی‌تی و ارائه انواع خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز، مهر تاییدی بر این مدعاست.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب