امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35748 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معیارهای خرید سینک ظرفشویی+ قیمت‌ها

خبرایران: انتخاب سینک ظرفشویی همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار بوده و هست، زیرا یک سینک مناسب علاوه بر جلوه خاصی که به آشپزخانه می‌بخشد، به راحت‌تر شدن شست‌وشوی ظروف، میوه و دیگر موادغذایی کمک می‌کند.
معیارهای خرید سینک ظرفشویی+ قیمت‌ها

انتخاب سینک ظرفشویی همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار بوده و هست، زیرا یک سینک مناسب علاوه بر جلوه خاصی که به آشپزخانه می‌بخشد، به راحت‌تر شدن شست‌وشوی ظروف، میوه و دیگر موادغذایی کمک می‌کند. علاوه بر خانم‌های خانه‌دار، کسانی هم که به فکر ساخت و ساز یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستند، باید در انتخاب سینک ظرفشویی دقت کنند، زیرا علاوه بر زیبایی و تسهیل کارها، باید به صرف هزینه منطقی نیز توجه داشته باشند.

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، پس اگر به فکر به روز کردن دکوراسیون خانه خود هستید و تصمیم دارید به همین زودی سری به بازار بزنید، شما را به مطالعه این متن دعوت می‌کنیم. انتظار می‌رود پس از خواندن این گزارش، با مهمترین نکات حین خرید سینک ظرفشویی مناسب آشنا شوید. بهتر است بدانید که بی‌توجهی به موارد زیر می‌تواند باعث چند برابر شدن هزینه‌های شما شود.

کدام سینک را انتخاب کنیم؟

توکار یا روکار:
برای انتخاب سینک متناسب با آشپزخانه منزلتان بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که کدام نوع سینک برای فضای شما مناسب‌تر است. ساده‌ترین مقایسه‌ای که می‌توان انجام داد مربوط به این است که تا چه اندازه زیبایی آشپزخانه‌تان برای شما اهمیت دارد. اگرچه عده‌ای عقیده دارند که از نظر طراحی، سینک‌های توکار جلوه زیباتری نسبت به مدل‌های روکار دارند، ولی عده‌ای هم مدل‌های روکار را بیشتر می‌پسندند، پس این مورد کاملا بستگی به سلیقه‌ی شما دارد. البته از مزایای سینک توکار، می‌توان به سالم‌تر ماندن قسمتی از کابینت که پشت سینک قرار می‌گیرد اشاره کرد.


شکل سینک:
یکی از مواردی که انتخاب سینک ظرفشویی را سخت می‌کند، تنوع شکلی بالای آن است. از نمونه‌های تک لگنه مستطیلی و دو لگنه کاسه‌ای با اندازه کاسه‌های برابر یا متفاوت گرفته تا مدل‌های سه لگنه با یک لگن کوچک دارای تخته برش موادغذایی و محفظه زباله، هر کدام به دلیل کاربرد و  طراحی خاص خود، انتخاب را دشوار می‌کنند. علاوه بر مدل‌های گفته شده، مدل‌های پرطرفدار دیگری هستند که بیشتر مخصوص آشپزخانه‌های کوچک با محدودیت فضا هستند. این محدودیت‌ها باعث خلاقیت طراحان در استفاده از وجب به وجب فضای موجود شده است.

جنس:
جنس سینک ظرفشویی دیگر اولویتی است که باید مورد توجه قرار داد. درست است که همچنان سینک‌های استیل و کلاسیک پرطرفدارتر از سایر جنس‌ها هستند، اما امروزه تنوع در تولید سینک با جنس‌های گرانیتی و شیشه‌ای هم جالب توجه است. در میان تمامی مزیت‌هایی که سینک‌های گرانیتی و شیشه‌ای از نظر زیبایی دارند، نمی‌توان ایراد بزرگ آن‌ها که عدم مقاومتشان در برابر ضربه و خط و خش است را نادیده گرفت. در هر حال انتخاب با شماست که زیبایی را می‌خواهید یا دوام را فرقی ندارد که نوع خارجی را انتخاب می‌کنید یا ایرانی، همه‌ی سینک‌ها با مواداولیه و کیفیت مشابه تولید می‌شوند و آنقدرها که بعضی فروشندگان اغراق می‌کنند، فرق چندانی با هم ندارند.

سایز:
علاوه بر موارد ذکر شده، وسعت و مساحت آشپزخانه هم در انتخاب سینک مناسب اهمیت فراوان دارد. اهمیت این موضوع در آن است که باید هماهنگی میان ابعاد آشپزخانه با سایز سینک رعایت شود. این که عده‌ای تصور می‌کنند هر چه سینک بزرگ‌تر باشد، بهتر هم خواهد بود کاملا نادرست است.

دیگر موردی که درباره سایز سینک باید مورد توجه قرار بگیرد، عمق لگن است. هرچه عمق لگن بیشتر باشد، سینک ظرفشویی کارایی بهتری دارد. این مورد از این جهت اهمیت دارد که شست و شو در آن‌ها بهتر انجام شده و کمتر امکان نشت رطوبت و پاشیدن آب به اطراف وجود دارد.

ضخامت و نوع ورق:
ضخامت ورق سینک‌های ظرفشویی هم دقیقا وضعیتی مشابه با عمق لگن دارد. هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد طول عمر لگن و کیفیت آن بالاتر است. بدیهی است که سینک‌هایی با این مشخصات قیمت بالاتری نیز دارند.

نوع ورق سینک را هم بررسی کنید و سعی کنید همیشه یکی از انواع ساده‌ی آن را انتخاب کنید. درسته که خط روی این مدل از محصولات نخواهد افتاد ولی تجربه نشان می‌دهد تمیز کردن کامل سینک‌های آجدار بسیار سخت است.

دقت داشته باشید به هیچ عنوان برای تمیزکردن سینک ظرفشویی خود از مواد اسیدی مانند جوهر نمک، اسید، وایتکس و.. استفاده نکنید . بهترین ماده برای تمیز کردن سینک مایع ظرفشویی، مخلوط سرکه و آب و پلیش‌های سینک مانند سیف کرمی می‌باشد.

بهترین برندهای سینک ظرفشویی موجود در بازار از جمله سینک ظرفشویی اخوان ، بیمکث، استیل البرز، کن و ... را می‌توانید با بهترین قیمت سینک اخوان، قیمت سینک استیل البرز ، قیمت سینک لتو و ... در فروشگاه اینترنتی زنبیل ملاحظه کنید. زنبیل یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور می‌باشد که با ایجاد تجربه‌ای خوب از خرید اینترنتی برای مشتریان خود توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنید. در فروشگاه اینترنتی زنبیل شما علاوه بر امکان خرید آنلاین با بهترین قیمت سینک ظرفشویی ، به بالاترین خدمات پس از فروش فروشگاهی در کشور دسترسی دارید. 10 روز گارانتی خرید در کنار چتر حمایتی زنبیل، تضمین‌کننده آرامش خیال شما در برابر یک خرید آنلاین لذتبخش است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب