امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3574 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دو خبر از سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌ای؛

جايگاه اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران از اهميت ويژه‌اي برخوردار است

معاون وزير راه و شهرسازي از فعاليت و خدمات و ساختمان مركزي اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران بازديد و در نشستي با مجموعه كاركنان اين اداره‌كل گفتگو كرد .
جايگاه اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران از اهميت ويژه‌اي برخوردار است

 

 
 
به گزارش خبرایران از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي مهندس داود كشاورزيان معاون وزير را ه و شهرسازي و رئيس اين سازمان در بازديد از مجموعه اداري اداره‌كل حمل ونقل وپايانه‌هاي استان تهران حجم فعاليت‌هاي اين اداره‌ با توجه به استقرار در پايتخت را مهم برشمرد و اظهار داشت: باتوجه به وسعت عمليات حمل و نقل مسافر همچنين جابجايي كالا در استان تهران كه سهم قابل ملاحظه‌اي از آمار حمل و نقل كشور را به خود اختصاص مي‌دهد نگاه ويژه‌اي را طلب مي‌نمايد لذا از برنامه‌هاي اولويت‌دار سازمان توجه لازم به اين اداره‌كل خواهد بود.
مهندس كشاورزيان جلب رضايت حداكثري هموطنان و خدمات گيرندگان از بخش حمل و نقل جاده‌اي را براي سازمان يك اصل برشمرد و افزود: انتظار سازمان از تمامي همكاران و فعالان در بخش خدمتگزاري به مردم به معناي واقعي آن بوده و تكريم از ارباب‌رجوع باتوجه به شأن و جايگاه سازماني همواره بايد در سطح ادارات به ويژه اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران كه به عنوان نماد همواره در دسترس بوده و  قابل مشاهده است ، بايد حاكم باشد.
معاون وزير راه و شهرسازي رسيدگي به درخواست‌ها و تقاضاي كساني كه به اداره‌كل مراجعه مي‌نمايند در اسرع وقت و كمترين مدت زمان ممكن را موجبات رضايت خاطر مراجعين قلمداد كرد و گفت : با توجه به آيين‌نامه‌ها و دستورالعملها كه در اختيار همكاران است و با تكيه بروظيفه اداري لازم است با شفافيت  پاسخ دقيق و روشني به متقاضيان ارائه نمود واز هر گونه نگراني خاطر آنان جلوگيري نمود .
 وي از تلاش‌هاي بعمل آمده در جهت حفظ حقوق و جايگاه كاركنان سازمان مواردي را مطرح و اظهار نمود: رفتار مناسب و شايسته مجموعه مديران با همكاران موجب خواهد گرديد تا كاركنان نيز با تمام توان تلاش نمايند تا وظائف اداري خود را به شايستگي به انجام برسانند و در اين راستا سازمان توجه به مسائل رفاهي و ايجاد آرامش خاطر كاركنان را جزء‌ برنامه‌هاي اصلي خود مي‌داند.
رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در بخش ديگري از سخنان خود به سلامت اداري و حاكم بودن آن در بخش اشاره كرد و گفت: خوشبختانه بدنه كارشناسي و كاركنان مجموعه را افرادي كه تحصيلات مناسب دارند تشكيل مي‌دهد كه اين موضوع ضريب سلامت نظام اداري را در سيستم افزايش داده است لذا با برنامه‌هاي تدوين شده به زودي شاهد ارتقاء جايگاه سازماني و ارائه خدماتي برتر و شايسته به هموطنان و استفاده‌كنندگان از بخش حمل و نقل جاده‌اي خواهيم بود.
در ابتداي اين نشست حميدرضا شهركي مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران گزارشي از وضعيت موجود حمل و نقل جاده اي پايتخت و برنامه‌هاي هدف دار پيش روي اداره‌كل ارائه نمودند.
همچنين در نشستي كه انجام شده تعدادي از كاركنان اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران درخواستها و موضوعاتي را مطرح و پيشنهاداتي را نيز ارائه نمودند.
اضافه مي‌نمايد معاون توسعه مديريت و منابع، معاون حمل و نقل و چند نفر از مديران ستادي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي مهندس داود كشاورزيان را در اين بازديد همراهي مي‌نمودند.

 

 

****یک خدمتگزار عرصه روابط‌عمومي به همراه خانواده به سراي عاشقان ابدي شتافت

 

مرگ پايان زندگي نيست ،بلكه آغازي است براي پرواز مرغ جان بر گستره ملكوت و رجعتي به محضر حضرت دوست؛ به ويژه مرگ آنان كه در زندگي گام‌هاي بلند برداشته‌اند ودر خدمت به ديگران كوشيده‌اند.
با نهايت تأسف و تأثر مطلع شديم شامگاه روز دوشنبه پنجم خردادماه جاري ، معاون روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي ايرانشهر به همراه همسر و دو فرزند خردسالشان رحل اقامت از دنياي فاني برگرفتند و به ديار باقي شتافتند.

مرحوم عبدالغفار قره‌داشلي معاون تلاشگر و خدمتگزار روابط‌عمومي اداره راه و شهرسازي ايرانشهر در اثر سانحه رانندگي  و برخورد خودرويشان با يك دستگاه تريلي حامل گندم در محور نيك‌شهر – چابهار به ديار باقي شتافتند.

روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي اين ضايعه دردناك را به خانواده بزرگ  وزارت راه وشهرسازي ، روابط‌عمومي راهداري و حمل و نقل جاده‌اي ، تمامي تلاشگران عرصه ارتباطات، همكاران و خانواده داغدار و معزز آن مرحوم تسليت عرض نموده و و از پروردگار متعال مي‌خواهيم روح آن مرحوم و خانواده‌شان را قرين رحمت بيكران الهي قرار دهد

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب