امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35715 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هر که لایکش بیش جایزه‌اش بهتر/ پر طرفدارترین تیم مسابقات مناظره دانشجویی انتخاب می‌شود

خبرایران: برای اولین بار در هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران،پرطرفدارترین تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات انتخاب و جایزه ویژه پرطرفداری را دریافت می‌کند.
هر که لایکش بیش جایزه‌اش بهتر/ پر طرفدارترین تیم مسابقات مناظره دانشجویی انتخاب می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی؛ به کمک قدرت لایک و شمارش تعداد لایک‌های هر یک از گروه‌های شرکت کننده در هفتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویان ایران، پرطرفدارترین گروه انتخاب و جایزه ویژه پرطرفداری را دریافت می‌کند.

بر این اساس از ۱۲ تیم شرکت کننده در این دوره عکس و فیلم تهیه شده و در فضای مجازی و اینستاگرام مسابقات بارگذاری می‌شود. در پایان مسابقات هر تیمی که بیشترین لایک را دریافت کرده باشد به عنوان برنده پرطرفداری انتخاب خواهدشد.

لازم به ذکر است؛ هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از ۱۷ آذر ماه آغاز به کار می‌کند و طی روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ آذر ماه ۱۲ گروه شرکت کننده مناظره‌های خود را برگزار و گروه برتر تندیس خواجه نصیر را دریافت می‌کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب