امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35653 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ندا شهرزاد اعلام کرد؛

دسترسی عمومی به ورزش همگانی مشارکت شهروندان را افزایش می دهد

خبرایران: سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، توسعه ورزش همگانی در منطقه 19 پایتخت را مهم دانست و گفت: شناسایی ظرفیت ورزشی، دسترس بودن ورزش همگانی و شهروندی در پایتخت، مشارکت عمومی را در مناطق جنوبی پایتخت افزایش می دهد.
دسترسی عمومی به ورزش همگانی مشارکت شهروندان را افزایش می دهد

به گزارش خبرایران از سازمان ورزش شهرداری تهران، ندا شهرزاد در دیدار با شهردار منطقه 19درباره چگونگی استفاده ازظرفیت ها جهت همگانی شدن ورزش در این منطقه افزود: این موضوع می تواند در رفع مشکلات فراروی توسعه ورزش همگانی در این منطقه و استفاده از پتانسیل های موجود تاثیر به سزایی داشته باشد.
وی توسعه ورزش همگانی در مناطق جنوبی پایتخت مانند منطقه 19را مهم برشمرد و گفت: ما می خواهیم اجرای فعالیت های ورزشی در این منطقه به افزایش مشارکت افراد در ورزش منجر شود.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران این آمادگی را دارد که در تمام زمینه ها به مناطق 22 گانه پایتخت کمک کند تا شرایط برای در دسترس بودن ورزش همگانی و شهروندی برای عموم فراهم شود.
همچنین شهردار منطقه 19 تهران با بیان اینکه قصد داریم در این منطقه در موضوع همگانی کردن ورزش قوی تر عمل کنیم افزود: درنظر داریم از این طریق مشارکت افراد در عرصه های مختلف اجتماعی را افزایش دهیم.
پس از این دیدار، با حضور سرپرست و شهردار و بهنام ابوالقاسم پور و افسانه بیابانی معاونان ورزش آقایان و بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران از برخی اماکن ورزشی این منطقه از جمله خانه کشتی محمد بنا، مجموعه شهر ولایت و شهدای خانی آباد نو به منظور رفع مشکلات بازدید شد.
در حال حاضر حدود چهارصد مجموعه آبی و چند منظوره و بیش از 2 هزار و 200 خانه ورزش در بوستان های شهر تهران میزبان شهروندان پایتخت است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب