امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35469 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمایت از تولیدکننده‌ها راه‌حل فشارهای اقتصادی است

خبرایران: رامین عالمیان راد مدیرعامل صاهیراد در مصاحبه‌ درباره نوسانات قیمت بازار UPS و تامین کننده‌های برق صحبت کرد.
حمایت از تولیدکننده‌ها راه‌حل فشارهای اقتصادی است

به گزارش خبرایران،بنابر اعلام صاهیراد، رامین عالمیان راد مدیرعامل این مجموعه درباره نوسانات قیمت بازار UPS  و تامین کننده‌های برق با بیان اینکه بازار UPS به دلیل بحث شرایط سیستم برق امروز منطقه غرب آسیا دچار پیچیدگی‌هایی شده که ما سوخت فسیلی را حذف کنیم، گفت: متاسفانه از  شش هزارمگابایتی انرژی سولاری که در نظر گرفته شد تنها ۶۰۰ مگابایت آن محقق شد و حتی اگر برای سال آینده مشکل برق را نادیده بگیریم، باز مشکلاتی وجود دارد که قیمت ادواتی مانند UPS، باطری‌ها و کلا محافظ‌ها و تامین کننده‌های برق افزایش می‌یابند.

وی با بیان اینکه در بازار UPS و تامین‌کننده‌های برق، تولیدکننده‌ها با افزایش قیمت دلار دچار مشکل شدند، عنوان‌کرد: ما برای رهایی از تورم و وضع نابسامان به مواداولیه نیاز داریم و پیش‌بینی این شرایط را نیز کرده بودیم به نحوی که در شش ماهه دوم سال ۹۶ مواداولیه لازم را تهیه کردیم و امیدواریم با قوانین جدید گمرکی بتوانیم مواداولیه جدید را وارد و برای تولید بیشتر استفاده کنیم.

 رامین عالمیان راد با تشریح چگونگی ارتباط مشتریان و متقاضیان به محصولات اظهارداشت: ما در حال حاضر ۴۵ نماینده عامل فروش و حدود ۷۰۰ عامل فروش در استان‌های کشور داریم که بیشتر هم می‌شوند اما از لحاظ گارانتی وارد بومی سازی استان‌ها نشدیم.
مشتریان برای اطلاع از قیمت‌ها و نحوه همکاری با ما می‌توانند به این سایت  مراجعه کنند وهمچنین می‌توانند با شماره‌های ۴۱۷۰۵ تماس بگیرند، که همکاران فروش تمام اطلاعات و نحوه قرارداد ها را به مخاطبان ارائه می‌دهند.
یکی از تفاوت‌های ما با دیگر عرضه کننده‌های UPS و تولیدکنندگان، تلاش در ثبات قیمت اجناس است که و غالبا UPS را وارد می‌کنند و به علت نوسانات قیمت دلار تولیدکنندگان کمتر به خرید محافظ‌های برق به خارج از کشور رو می‌آورند و ما می‌توانیم با ثبات قیمت نظر مشتریان را جلب کنیم.

 وی با بیان اینکه با وجود تورم در دلار، مواداولیه ما تنها ۳۵ درصد افزایش داشته و این باعث شده بتوانیم در کورس رقابت باشیم و محصول تولید کنیم، یادآور شد: برنامه ما برای آینده بحث افزایش تولید است؛ با خرید یکسری ادوات و امکانات سعی کردیم از منابع مختلف مواداولیه تهیه کنیم و سعی کردیم با دیگر عرضه‌کننده‌های UPS وارد تعامل شدیم که مشتریانشان را از دست ندهند و در کنار اینکه سعی کردیم به جای پروژه، محصول به آن‌ها ارائه دهیم.
ما در راستای اهدافمان که یکی از آن‌ها شکوفایی اقتصاد کشور و بهینه کردن کارآفرینی است سعی در جذب نیروهای جوان و متخصص کردیم و از سال ۹۲ تاکنون ۱۵۳ نیرو جذب کردیم؛ صاهیراد در تلاش است تا به سمت بازارهایی برود که مشتریان خرد وجود دارد. این بازار، بازار پیچیده ای نیست و قدرت ریسکی بالایی نمی‌خواهد.

مدیرعامل صاهیراد با اشاره به اینکه در کشور هیچ سیاست تشویقی برای تولید کننده‌ها اعم از نوع گمرک و وارداتشان را مجزا کند، وجود ندارد خاطرنشان کرد: گمرک متاسفانه امروز محصولات وارداتی را دسته‌بندی کرده و مقدار زیادی واردات به دلایل مختلف دچار مشکل شده و مابه‌التفاوت ارزی از ورود اجناس خیلی از تولید کننده‌ها را به زحمت انداخته و امروز تنها راه فرار ما از فشارهای اقتصادی، اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولیدکننده‌ها است.
ما در دو سال آینده مشکل جدی برق داریم؛ اگر سیاست‌ها به سمت حمایت از تولیدکننده حرکت نکند کالای برقی یک میلیون تومانی را باید ۱۰ میلیون تومان هزینه کنیم و این چرخه برای مصرف کننده هم نارضایتی به وجود می‌آورد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب