امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35294 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی رونمایی می‌شود؛

کتاب «صنعت اسباب‌بازی» دربرگیرنده اطلاعات تولیدکنندگان

خبرایران : کتاب «صنعت اسباب‌بازی» دربرگیرنده اطلاعاتی درباره‌ی تولیدکنندگان اسباب‌بازی در ایران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون با حضور دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن رونمایی می‌شود.
کتاب «صنعت اسباب‌بازی» دربرگیرنده اطلاعات تولیدکنندگان

به گزارش خبرایران از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ کتاب «صنعت اسباب‌بازی» دربرگیرنده‌ی اطلاعات ۵۳ شرکت خصوصی و سه شرکت دولتی تولیدکننده‌ی اسباب‌بازی است.

در این کتاب علاوه بر معرفی هر شرکت و نمونه کارهای آن‌ها، اطلاعات فن‌آورانه‌ی شرکت‌ها نیز ارایه شده است. برای مثال شرکت‌هایی که در تولید اسباب‌بازی اتصال غیرکابلی دارند، یا محصولات چوبی یا قطعات ریز پلاستیکی تولید می‌کنند. بنابراین اهمیت این کتاب از جهت ارایه‌ی اطلاعات فن‌آورانه‌ی شرکت‌های تولید اسباب‌بازی است.

ناشر این کتاب دبیرخانه‌ی شورای نظارت بر اسباب‌بازی و ستاد توسعه‌ی فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری بوده است.

مسوولیت گردآوری اطلاعات ارایه شده در این کتاب برعهده‌ی دبیرخانه‌ی آن و در قالب یک پروژه‌ی چند ماهه بوده است. دبیر اجرایی این کار سیدحسین حسینی، پژوهش‌گر و استاد دانشگاه است.

همچنین محسن حموله، رییس دبیرخانه‌ی شورای نظارت بر اسباب‌بازی، سیدامیر آقایی و حامد تاملی از ستاد توسعه‌ی فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز ناظران گردآوری، اجرا و انتشار این کتاب بوده‌اند.

 رونمایی از کتاب «صنعت اسباب‌بازی» روز ۳۰ آبان ۱۳۹۷  هم‌زمان با آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب