امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35269 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با بازی نوید محمدزاده در نقش ژاور و پارسا پیروزفر در نقش ژان وال‌ژان؛

تصاویر نمایش موزیکال «بینوایان» منتشر شد

خبرایران: عکس‌هایی از نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی و همراهی ۳۰۰ بازیگر، خواننده و نوازنده منتشر شد.
تصاویر نمایش موزیکال «بینوایان» منتشر شد

به گزارش خبرایران، نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی، حضور چند بازیگر سرشناس سینما و تئاتر و همراهی ارکستری ۱۵۰ نفری به رهبری بردیا کیارس در سالن تهران ـ رویال هال همراهی می‌کنند.

پارسا پیروزفر در نقش ژان وال‌ژان، نوید محمدزاده در نقش ژاور، پریناز ایزدیار در نقش فانتین، سحر دولتشاهی در نقش مادام تناردیه، هوتن شکیبا در نقش موسیو تناردیه، اشکان خطیبی در نقش ماریوس و امیرحسین فتحی در نقش آنژولراس (به ترتیب حضور صحنه‌ای) به همراه حدود ۳۰۰ بازیگر، خواننده و نوازنده در این اجرا حضور دارند.

سیامک احصایی (طراح صحنه)، سارا اسکندری (طراح چهره‌پردازی)، شیمامیرحمیدی (طراح لباس)، علی براتی (طراح حرکت)، بامداد افشار (طراح صدا)، مرتضی نجفی (طراح نور)، سحر ستوده (مترجم و ترانه سرا) و ... دیگر عوامل این نمایش موزیکال هستند.

محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار این پروژه است و میثم احمدی و محمد قدس تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

در ادامه تصاویری از این نمایش را که روایت عکاسان اختصاصی این پروژه از جمله محمدصادق زرجویان، فرهاد جاوید، ساغر ناموران و فرناز عزیزی است، مشاهده می‌کنید.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب