امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35259 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور پیشکسوتان و استادان بنام حوزه علوم انسانی؛

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشان دهخدا برگزار می‌شود

خبرایران: آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشان دهخدا با حضور پیشکسوتان و استادان بنام حوزه علوم انسانی برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشان دهخدا برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران ، آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشان دهخدا (انتخاب کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در حوزه علوم انسانی) توسط انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

در این مراسم که پیشکسوتان و استادان بنام حوزه علوم انسانی چون استاد احمد سمیعی گیلانی، مقصود فراستخواه، عباس بازرگان، اسماعیل منصوری لاریجانی، سهیلا شهشهانی و داود فیرحی حضور خواهند داشت، ۳ اثر برگزیده و ۱۳ اثر شایسته تقدیر این جشنواره که از بین حدود هزار اثر ارسالی انتخاب شده‌اند، معرفی شده و به پدید آورندگان این آثار جوایز نقدی و لوح تقدیر با امضای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن‌آوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا خواهد شد.

امسال هم چون سال قبل، جایزه قلم برتر جشنواره دهخدا به یکی از استادان با سابقه علوم انسانی که آثار وی به لحاظ کیفیت و کمیت در سطح بالایی باشد اهدا می‌شود.

دبیرخانه دائمی جشنواره نشان دهخدا در انتشارات علمی و فرهنگی شکل گرفته و شورای سیاست‌گذاری آن متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن آوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، خانه کتاب و انتشارات علمی و فرهنگی است.

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشان دهخدا روز سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب