امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35250 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری دومین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان

خبرایران: بازارهای هفتگی بازارهایی را شامل می‌شود که فروشندگان یک مجموعه و یا محله، یک روز خاص مثل دوشنبه هر هفته را برای تجارت، خرید و فروش اجناس مختلف انتخاب کرده و کالاهای خود را با چند درصد تخفیف و یا به صورت حراج به فروش می‌رسانند.
برگزاری دومین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، این فروشگاه در یادداشتی به جزئیات برگزاری این رویداد پرداخته است که در ادامه می‌خوانیم.

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان در جنوب غرب تهران، خیابان امامزاده حسن(ع)، نبش لقمان حکیم واقع شده و انواع پوشاک فصل را با کیفیت و قیمت مناسب برای اعضای خانواده اعم از پوشاک، زنانه، مردانه، کودک و نوجوان را به صورت حضوری و غیرحضوری ( آنلاین از سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام ) به فروش می‌رساند.

این فروشگاه به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک ایران در مساحتی بیش از ۶ هزار مترمربع، طرحی جدید در قالب بازارهای هفتگی با نام Monday market Iranian shopping center یا همان دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان، ارائه کرده است.

اگر از مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان بوده و یا اینکه اخبار مربوط به فروشگاه ایرانیان را از سایت این فروشگاه دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که آخرین دوشنبه هرماه بزرگ‌ترین دوشنبه بازار پوشاک ایران برگزار می‌شود.

دومین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان

سال ۹۷، اولین سال برگزاری بازار هفتگی فروشگاه ایرانیان بوده و ۲۸ آبان ماه دومین دوشنبه بازار پاییزی آن محسوب می‌شود.

چه کسانی می‌توانند از طرح دوشنبه بازار استفاده کنند؟

همه کسانی که حداقل یک‌بار از فروشگاه ایرانیان خرید کرده و شماره موبایل صحیح خود را به صندوقدار اعلام کرده‌اند و افرادی که دارای کارت عضویت هستند(اسامی آن‌ها در قسمت باشگاه مشتریان ثبت‌ شده است) می‌توانند از طرح دوشنبه بازار استفاده کنند.

افرادی که اشتراک ندارند و قبلا خریدی انجام نداده‌اند، برای استفاده از تخفیف دوشنبه بازار می‌توانند یک روز قبل از آخرین دوشنبه هرماه با حضور در فروشگاه و با انجام خریدی (هرچند کوچک)، عضو باشگاه مشتریان شده و از مزایا و تخفیف ۱۰ درصدی بزرگ‌ترین دوشنبه بازار پوشاک تهران بهره‌مند شوند.

مزایای دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان مفتخر است طی طرح دوشنبه بازار، تمامی کالاهای خود را در فضایی مدرن و فروشگاهی با امکانات کم‌نظیر مانند مجهز بودن به هشت رشته پله‌برقی برای دسترسی به همه طبقات فوقانی و زیرزمین، آسانسور، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان استراحت مخصوص مشتریان، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه مخصوص بانوان و آقایان، سرو انواع غذای فوری و امکاناتی دیگر کالاهای خود را با ۱۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند.

این فروشگاه در کنار فروش عادی خود اقدام به سرویس‌دهی و پذیرش حواله پوشاک از سازمان‌های مختلف می‌کند. افرادی که ۲۸ آبان ماه، دومین دوشنبه بازار پاییزی، کارت حواله همراه داشته و برای خرید به فروشگاه مراجعه کنند، می‌توانند علاوه بر تخفیف، کالاهای خود را به صورت اقساطی خرید کنند.

عضویت در باشگاه مشتریان

برای عضویت در واحد باشگاه مشتریان فروشگاه و استفاده از مزایای آن، بعد از اتمام خرید و ثبت شماره موبایل توسط صندوقدار، به طبقه بالای همکف (طبقه اول) مراجعه کرده و با ارائه فاکتور، فرم مربوطه پر شود. از این پس فرد موردنظر جزو مشترکان فروشگاه شده و می‌تواند از مزایای آن استفاده نماید. ازجمله:

  • تخفیف ۱۰ درصدی روز تولد، سالگرد ازدواج و تخفیف ۵ درصدی ماه مناسبت بهره‌مند شود.
  • کدهای قرعه‌کشی به اسم مشترک ثبت‌شده و در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود.
  • در مدت زمانی که برای تعویض کالا تعیین‌شده ( ۴۸ ساعت ) می‌توان به راحتی و با تایید مسئول غرفه، کالا را تعویض کرد.
  • از تخفیف ۱۰ درصدی دوشنبه بازار بهره‌مند می‌شود.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب