امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معرفی مدیران نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش

خبرایران: مدیران اجرایی نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش که با رویکرد ویژه به روز کیش و اهمیت این جزیره در صنعت گردشگریایران با حمایت از نمایش‌های خلاق کوتاه و فضا محور در جزیره کیش و به همت گروه تئاتر جزیره برگزار می‌شود، معرفی شدند.
معرفی مدیران نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش

به گزارش خبرایران از ستاد خبری این جشنواره ، عباس نجاری دبیر نخستین جشنواره تئاتر کوتاه کیش طی حکمی ، عبدالرضا شیبانی (قائم مقام و مشاور جشنواره)، علی فریدونی (مدیر اجرایی) ، زینب لک (مدیر رسانه و ستاد خبری ) و المیرا آقازاده (مدیر روابط عمومی ) را منصوب کرد .

عباس نجاری :

کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک

مدرس بازیگری و کارگردانی و گریم آموزشگاهها و فرهنگسراهای کیش است

عضو هیئت موسسین انجمن نمایش کیش  و موسس و سرپرست گروه تئاتر جزیره(کیش)است. در کارنامه‌ی حرفه ای او کارگردانی و بازی در بیش از 30 نمایش در جشنواره های تئاتر بین المللی فجر،آئینی سنتی،عروسکی مبارک،خیابانی مریوان،مقاومت،لاله هایسرخ،دانشگاهی و .... به چشم می‌خورد.

وی همچنین موفق به دریافت جوایز کارگردانی،گریم در جشنواره های مختلف کشور شده است.

 

عبدالرضا شیبانی :

کارشناس بازیگری و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر ، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است . او به عنوان کارگردان و بازیگر نمایش‌های زیادی راتولید و اجرا کرده و در جشنواره های مختلف تئاتر موفق به کسب جوایز متعدد کارگردانی و طراحی صحنه شده است. وی از سال ۸۸ مدیر و موسسگروه تئاتر گپ و از سال ۹۵  به عنوان دبیر دائمی جشنواره سراسری تئاتر موندا فعالیت می‌کند. او هم اکنون مدیر هنری خانه‌نمایش دا می‌باشد.

 

علی فریدونی :

کارشناس هنرهای سنتی ، نویسنده، طراح ، مدرس و دبیر نخستین جشنواره آموزشگاهها آزاد سینمایی می باشد .

 

زینب لک :

دانش آموخته تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر ، کارگردان ، روزنامه نگار و فعال عرصه ی رسانه و روابط عمومی که پیش از این به عنوان دبیردوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان در سال 1391فعالیت داشته است ، او در حال حاضرسردبیر نخستین نشریه ی تخصصی تئاتر عروسکی با عنوان (تئاتر عروسکی ) و همچنین به عنوان مدیر رسانه گروه اپرای ملی ایران (آران ) به سرپرستی دکتر بهروز غریب پور به فعالیت می پردازد .

 

المیرا آقازاده :

دکتر روانشناس ، قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی هنری تصویر عصر کیش است.

او همچنین مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت ASEO نروژ در جزیره کیش است.

نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش به دبیری عباس نجاری و با حمایت مستقیم سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ آبان۹۷ در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب