امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34918 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تأکید استاندار البرز بر مشارکت هرچه بیشتر پست‌بانک‌ایران در طرح‌های اشتغال‌زائی

خبرایران: محمدعلی نجفی استاندار البرز درجلسه تکریم و معارفه مدیرشعب پست بانک استان بر مشارکت هرچه بیشتر پست‌بانک‌ایران در طرح‌های اشتغال‌زائی تأکید کرد.
تأکید استاندار البرز بر مشارکت هرچه بیشتر پست‌بانک‌ایران در طرح‌های اشتغال‌زائی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی پست بانک ایران: وی تصریح کرد: تاکنون سیستم بانکی در البرز همراهی خوبی در جذب سرمایه داشته و از پست بانک نیز انتظار می‌رود در این راستا با اهتمام ویژه ای ورود کرده و به خصوص در حوزه اشتغال روستایی نقش مؤثری داشته باشد.
نجفی با اشاره به اینکه طی یک‌سال اخیر، البرز در شاخص‌های اقتصادی رشد قابل توجهی را تجربه کرده، افزود: البرز به‌عنوان قطب علم و فناوری در راستای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در رتبه‌های نخست کشور قرار دارد.
همچنین خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این نشست به دو مأموریت مهم این بانک در تأمین مالی شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات بانکی به مناطق روستائی و دورافتاده اشاره کرد و گفت: این بانک به عنوان بانک عامل تسهیلات صندوق توسعه ملی، در تمام بخش‌های اقتصادی ازجمله طرح های ایجادی بخش‌های صنعت و کشاورزی و تأمین سرمایه در گردش این بخش ها فعال است و تقریباً در 14 بخش اقتصادی با صندوق توسعه ملی قرارداد منعقد کرده است.
وی با بیان اینکه استاندار البرز در کارنامه خود اقدامات ماندگاری در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید ثبت کرده، خاطرنشان کرد: بر این اساس ضروری است که در البرز با انگیزه بیشتر و توان مضاعف اقدام کنیم.
فرحی با اشاره به اینکه پست بانک 6 هزار و 500 باجه فعال در کشور برای خدمات دهی به روستائیان دارد، افزود: این بانک، بانک عامل صندوق توسعه ملی در اشتغال روستائی است و البرز تاکنون موفق شده که سهم اعتبارات مرحله اول خود را در قالب قرارداد جذب کند.
فرحی، بهزاد امیریان سرپرست جدید پست بانک استان البرز را از مدیران موفق بانک دانست و افزود: تجربه و تخصص وی در امور اعتباری و تسهیلات می‌تواند نقش این بانک در اشتغال و رونق اقتصاد استان را پررنگ تر کند.
دکتر فرحی پس از این نشست در جلسه شورای اداری پست بانک استان البرز نیز حضور یافت و با اشاره به
فراهم بودن زیرساخت ها و بستر لازم برای پیشرفت بانک گفت: هریک از کارکنان باید همواره مطالبه گر باشند و با توجه به زیرساخت های ایجاد شده، از توانمندی ها و تخصص خود برای سودآوری، اعتلا و تحقق اهداف بانک استفاده کنند.
وی مشارکت تک تک کارکنان برای دستیابی به اهداف بانک را ضروری دانست و افزود: در سال های اخیر این بانک روند مطلوب و رو به رشدی داشته اما هنوز از تمام ظرفیت موجود برای تسریع در تحقق اهداف استفاده لازم را نبرده ایم.
فرحی تصریح کرد: مدیران و روسای شعب بانک باید همواره تجزیه و تحلیل شاخص های سودآوری و درآمدزایی را در اولویت برنامه های خود قرار داده و از تمام ابزارها برای کسب درآمد در شعب استفاده کنند. وی بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت و توانمندی های باجه ها افزود: افزایش خدمات قابل ارائه در باجه ها تاثیر قابل توجهی بر توسعه خدمات و تحقق اهداف درآمد خدمات شعب دارد.
فرحی از زحمات و تلاش های سعید وحدت مدیر پیشین پست بانک استان تجلیل و بهزاد امیریان را به عنوان مدیرشعب جدید پست بانک این استان معرفی کرد.
 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب